Ik was altijd een beetje skeptisch mbt thee en was ervan overtuigd dat het minder sterk is. Wanneer ik paddos gebruikte, at ik ze gewoon. Gezien mijn voorkeur voor een hoge dosering en mijn tolerantie, moet ik ongeveer een ons verse paddestoelen eten om het door mij beoogde effect te krijgen. Dit is een uitdaging
Op een gegeven moment heb ik dan toch maar geprobeerd thee te maken ervan. De meest simpele methode, neem een glas water, breng het aan de kook, haal het van het vuur en gooi je verkruimelde paddos erin. Laat 10 minuten staan, zeef de paddo's en herhaal dit met een tweede glas water.
Sinds ik drie jaar geleden voor het eerst thee gebruikte, heb ik niets anders meer gedaan. Het is veel makkelijker innemen, het komt veel sneller en intenser op, de piek is pieker
![:wink:]()
en de comedown is zachter.
En dat er veel stoffen in de paddestoeln zouden blijven zitten is een fabeltje, ik heb meermaals een ons paddestoelen waar ik thee van had gezet, de volgende dag opgegeten met 0,0 effect
![:)]()