Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de goude oude manier lijkt mij om een sok boven de open haard te hangen en ze zo te drogen. Tijdens het drogen is het belangrijk dat er een hoge temperatuur gebruikt wordt zodat de muscarine zich kan omzetten in muscimol. Gelukkig hebben onze ouders ons hierover al genoeg geleerd. Enkel moeten we de dingen even in een ander 'licht' zien en de dingen terug herkennen voor wat ze waren. Waarom leggen wij pakjes onder de boom? OImdat de boom eerst pâkjes aan ons gegeven heeft. Verder is het belangrijk om je meer te richten op de oude exemplaren. Dit is echter niet zo makkelijk aangezien vliegen hun maden hierin zetten en je dus veelal met gave stoeltjes thuiskomt, maar tijdens het drogen komen er allerlei beestjes uit LOL Dit is inderdaad een plant waarover veel fabeltjes bestaan, niet in de minste alice in wonderland. Gelukkig zijn er nog mensen die zich aan de waarheid durven te wagen en hun genoegen niet nemen met verhalen uit tweede hand..."
"in een ziplockzakkie in de koelkast houden ze zich langer als je je kan bedenken LOL Sporen zijn een van de meest stevige dingetjes in onze wereld, denk dat je hard je best moet doen om ze stuk te krijgen!! Let wel op met besmettingen, dus alles netjes proper en steriel proberen te houden. Ik heb zelf een klein sporenboekje waar ik al men verschillende sporen in spaar en dit ligt traditiegetrouw in de koelkast...Hoop dat je hier wat aan hebt"
"http://www.trouw.nl/laatstenieuws/laats ... _verbieden helaas pindakaas, maar alweer lijkt het alsof iemand zonder enige ervaring met deze medicijnen beslist dat ze verboden moeten worden... dit is wat ervoor zorgt dat mensen terrorist worden...ik werk al zes jaar met hart en ziel in een smartshop en ben echt gekwetst door dit voorval. De dankbaarheid die ik kreeg van klanten is onvoorstelbaar en zal ik zeker missen. Dit doet pijn..."
"orry sorry, zag het net, miss deze maar weg doen dan..."
"ik zal er zaterdag ook rondhangen, hoop dat we er iets moois van kunnen maken"
"Heeft wellicht te maken met de vlucht van paddestoelen, deze groeien namelijk meerdere keren op eenzelfde 'bed' zoals ze dat noemen. De eerste en 2de vlucht is meestal beduidend sterker als de derde en of vierde... wiet roken voor de peak breekt veelal af, is men eigen ervaring...erna kan best voor mij persoonlijk Had je gegeten voor het eten van de paddestoelen? Vasten is echt een aan te raden iets en zal je reis alleen maar interessanter maken...dan een stevig stuk chocolade(+-50gram per persoon) van +-85procent pure cacao of meer erbij doet ook wonderen...dus samen met de paddestoelen een brok chocolade oppeuzelen(let wel op! chocolade met rietsuiker uit bioshop is beste, chocolade uit gewone winkel is bereid met geraffineerde suikers en dus niet zo goed) het vers versus droog verhaal: psilocybine zal het drogen overleven, psilocyne niet, deze gaat dus verloren...als je dan weet dat psilocyne tien keer sterker is dan psilocybine dan kom je er snel achter dat vers dus wel degelijk beter is, je moet inderdaad dan wel wat meer eten. Wel is het psilocyne gehalte bij de meeste soorten zeer laag, wat dan weer wilt zeggen dat er tijdens het drogen toch niet zoveel verloren gaat... de kwaliteit van de blauwe doosjes wil het soms nog wel eens laten afweten, de ene keer(lees ook weer eerste en tweede vlucht) bewaren ze zich goed, de andere wat minder(lees derde en vierde vlucht) Als je bij locomotief komt moet je anders eens een 'vergelijkend onderzoek' doen tussen de blauwe bakjes en de alohas die ze er ook verkopen. In de blauwe bakjes zit namelijk copelandia cyanescens, in de gele bakjes, ook wel aloha genoemd, zitten copelandia tropicalis, dewelke ikzelf veel leuker vind dan de cyanescens..."
"Ja halo, je moet wel de doorsnee persoon niet gaan vergelijken met een slikkebak zoals de meeste hier, sorry hoor een halve gram mdma kan dodelijke gevolgen hebben, juist door uitdroging, dus zeg aub niet hierop dat dit bullshit is... hiermee zeg ik dus niet dat dit zondermeer dodelijk is, maar indien een persoon die hiermee weinig tot geen ervaring heeft en dit in 1maal binenspeelt kan hierdoor wel degelijk een risico lopen. de grootste fout die de meesten maken is uitgaan van hun eigen ervaring en dan maar denken dat ze iets weten..."
"nee, geur en kleurloos, alhoewel die kleurtjes..."
"jammer en pijnlijk, ik zie zes jaar hard werken hiermee onderuitgeveegd worden alsof het allemaal niets was..."
"en dan te bedenken dat ik hier buiten kan wandelen en de kaalkoppies zo uit het weiland kan halen... dus als ik die zie moet ik ze terug in de aarde duwen... of wat?"