Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J86 zei: - Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt: A:"vindt je ook?" B:"huh wat zei je?" A:"huh zei ik wat dan?" B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!" A:"je bent te gek weet je" B:"huh wat zei je" etc. etc. - Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd - Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed - Je overal hekjes, muren en struiken ziet - Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt - Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont. Klik om te vergroten... hahaa zo herkenbaar ik heb ook vaak dat ik het gevoel heb alsof ik in modder wegzak terwijl ik gewoon stevig op de vloer sta"
"Gemini zei: Torso en billen. Voornamelijk de torso. Het hoeft niet gespierd te zijn, zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar) en in proporties is. Klik om te vergroten... idem."
"ik kan ook nooit plassen als ik een pilletje op heb maar nadehand.. jezus ik blijf lopen om de 10 minuten"
"kiekert zei: sincy zei: ik kan ook nooit plassen als ik een pilletje op heb maar nadehand.. jezus ik blijf lopen om de 10 minuten Klik om te vergroten... Haha ik heb hetzelfde. Heb wel eens overwogen om gewoon in bed te pissen, zo flauw werd ik ervan Klik om te vergroten... ik heb het serieus wel is bijna in me broek gedaan zat in de auto en we moesten nog best een stuk was echt zo blij toen ik eenmaal thuis kwam"
"liever kristal"
"ik herinner het me meestal tot ong. 11 glazen dan word het zwart"
"setje van buzz fuzz"