Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoop dat het een beetje droog blijft... wat toch wel wenselijk is op een outdoor feestje. Maar ik zal ook aanwezig zijn"
"Bij gebrek aan locatie van die ene freeparty gaan wij gewoon lekker naar Trance Orient Express :P"
"azgaza zei: Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen. Klik om te vergroten... Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop Klik om te vergroten... Voor wiet zelf heb ik dat wel eens gedaan, niet voor vloei though. Het is wel eens voorgekomen dat ik geen vloei meer had, helemaal aan het begin van mijn blow experimenten. Toen heb ik maar een joint gedraaid met de bijbel :') Als statement heb ik de 10 geboden maar gepakt '"
"azgaza zei: shokora zei: azgaza zei: Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen. Klik om te vergroten... Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop Klik om te vergroten... Voor wiet zelf heb ik dat wel eens gedaan, niet voor vloei though. Het is wel eens voorgekomen dat ik geen vloei meer had, helemaal aan het begin van mijn blow experimenten. Toen heb ik maar een joint gedraaid met de bijbel :') Als statement heb ik de 10 geboden maar gepakt ' Klik om te vergroten... Hahahaha geweldig, hoe rookte het eigenlijk? Klik om te vergroten... Behoorlijk kut eigenlijk. Het plakte niet geweldig en je proefde wel dat het geen vloei was. Maarja, het was beter dan niets :P Vooral het gevoel dat je de bijbel aan het roken was maakte veel goed. Misschien goed idee: bijbel met plakrand :')"
"Waarom heeft iedereen daar een andere naam voor... Dit is trouwens lekker weer om de echte junkies te spotten :P"
"TrippyShit zei: cropp zei: chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf Klik om te vergroten... Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat Klik om te vergroten... Een joint met peuk is juist ongelofelijk smerig, zo'n scherpe smaak in je bek. Door een filter vind ik sigaretten hardstikke goed te doen, maar zo'n scherpe strosmaak vind ik niet echt geweldig. Shag is lekker zwaar en niet zo aanwezig. Bij mij was het overigens een joint met shag, 0.4g wiet en natuurlijk zwarte kingsize vloei :P"
"Altijd drum, maar op zich maakt het me niet zo super veel uit, zolang het maar shag is. Ik vind peuken echt enorm ranzig om mee te draaien Ik draai alleen met peuken als ik geen shag meer heb en het is laat. Dan kun je nog wel sigaretten uit de automaat trekken maar geen shag."
"Wiet voor het slapen gaan, caffeine om op te staan? : D Ik moet wel zeggen dat je echt moet zorgen dat je 's morgens weinig intensieve dingen te doen hebt want je voelt je echt verneukt voor 2 uur ofzo (iig ik dan)."
"Beste shop in Rotterdam is de Pluto imho. Goede wiet, goede hoeveelheid en redelijk 'goedkoop'. Je kan er alleen niet zitten, het is alleen voor het kopen van wiet."
"Voor mij is dit toch wel vrij duidelijk amnesia haze. Man wat geeft dat toch altijd een psychedelische high met een enorme energy kick : D"