Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfscheidstrip - Mescaline, LSD, NO2, DMT, Ketamine

Afscheidstrip - Mescaline, LSD, NO2, DMT, Ketamine

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
De zegels waren 200 ug per stuk? Dus je hebt 800 ug naar binnen gewerkt? Echt respect man :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs: Mescaline, LSD, NO2, DMT, Ketamine, Wiet, Hash
Personen: 2
Tripsitters: 0

Om een uurtje of 1 kwam ik aan bij pythregius. Aangezien ik hem voorlopig niet meer zal zien zou dit een soort afscheidstrip worden, dus dat moest wel een flinke zijn natuurlijk!
De DMT jointjes, mescaline drap en LSD zegels lagen klaar, het feest kon beginnen. We namen eerst alle twee wat LSD, ik had nog wat maya’s liggen en begon met 2 zegeltjes. De zegels werden weggespoeld met de eerste beker vol mescaline. pythregius had de mescaline gemend met wat vruchtensap en het was gelukkig goed weg te drinken. Na een half uur begon de LSD te werken en na een uur of 1-2 begonnen we langzaam de eerste effecten van de Mescaline te merken. Een vage waas kwam als een warm deken over me heen, het heldere gevoel van de LSD wat normaal erg merkbaar is, was nu naar de achtergrond gedrongen. De Wii besturen was voor mij een onmogelijke zaak en de Goa waar naar we aan het luisteren waren werd steeds dieper.

Op dit punt werd het begrip tijd steeds vager, zoals je dat ook hebt in een paddo trip. We dronken nog de laatste 2 glazen mescaline op en wachten de volgende effecten af. Na een uur of 2-3 waren we eigenlijk zeker dat de mescaline niet sterker zou worden en het viel eigenlijk best tegen. Ik nam nog maar 2 zegels omdat de effecten wel wat sterker mochten zijn van mij. We gingen nog verder spelen met de wii en luisteren naar de flinke verzameling goa van pythregius.

We besloten om de eerste DMT joint te nemen, deze ervaring was echt ontzettend vreemd. Ik weet nog dat ik na 3 trekjes begon te praten en opeens niet meer door had welke woorden dit eigenlijk waren. Ik stopte maar met praten en deed m’n ogen dicht, ik zag de eerste tekens van de DMT wereld. Het voorportaal zeg maar.Toen ik m’n ogen weer open deed waren de visuals echt overal, dit waren duidelijk niet alleen LSD visuals. Vooral de kleuren van de visuals vielen erg op, de rode kleur overheerste bij mij ontzettend. Opeens keek ik naar m’n knie en zag dat deze los van m’n lichaam aan het bewegen was op de muziek. Het duurde echt iets van 10-20 seconden voordat ik de controle terug had over m’n knie die wel scheen te genieten van de Goa, ontzettend freaky.

Na deze DMT joint bleef de trip op een hoger niveau en leek het alsof dit een start schot was voor de mescaline trip.
Ongeveer 8-9 uur na inname van het eerste glas mescaline begonnen de effecten opeens sterker te worden, eerst dacht ik dat het verbeelding moest zijn maar we merkte het allebei op.
Bijvoorbeeld tijdens het honkbal spelen van de Wii zag Pythregius opeens de bal die gegooid werd dwars door zijn kamer vliegen. Op zulke momenten besef je eigenlijk pas hoever weg je was omdat het totaal niet beangstigend is zoals het soms wel bij paddo’s kan zijn.
Pythregius haalde twee koningspythons uit het terrarium en vroeg of ik er één vast wilde houden. Aangezien ik nog nooit slangen had vastgehouden was ik een beetje huiverig maar uiteindelijk heb ik me over die angst heen gezet. Het was echt ontzettend freaky om zo’n slang vast te houden. Je voelde alle spieren van het beest om je hand wikkelen en die leren huid was echt ontzettend indrukwekkend om naar te kijken. Tijdens het vasthouden waren we nog aan het praten en liet pythregius de slang een beetje los kruipen, opeens zag ik de slang door z’n riemgat kruipen. Ik dacht eerst dat ik te hard tripte maar dat bleek niet zo te zijn. De slang was met het begin van zijn lichaam er nog maar doorheen gekropen maar je kon ‘m niet terugtrekken omdat hij zich anders vastzet met zijn schubben. Wat dus resulteerde dat de slang die nog een stuk dikker was aan de onderkant half klem kwam te zitten in pythregius’s broek wat dus best een grappig plaatje opleverde :P Altijd typisch dat je dat soort dingen alleen meemaakt als je tript, haha.

Ook keken we later naar buiten en zagen een zwevende bol, we wisten zeker dat dit geen hallucinatie was en ook geen vliegtuig. Het scheen heel fel en zweefde langzaam omhoog om daarna achter een flat te verdwijnen. Achteraf denk ik dat het een lampion is die je aan kan steken en die dan van zichzelf opstijgt. Maar trippend kan het een behoorlijk vaag ding zijn :P.

De Trip was nu wel stabiel geworden en we dachten dat dit dan wel de piek moest zijn. De come up leek nu wel gedaan en we dachten dat dit dan wel de piek zou zijn. Totdat opeens ook het 2e en 3e glas mescaline inkickte. Elke keer werd de piek hoger, werd het weer even stabiel en werd het daarna weer verhoogd. We hadden totaal niet meer verwacht dat de trip sterker zou worden na 8-9 uur! De visuals waren erg te vergelijken met 2c’s maar toch een stuk vrolijker en energie voller. De kleuren die vooral overheerste waren groen, rood en roze. Erg warme en vrolijke tinten dus. We gingen een film kijken, Shrek 3. Lekker simpel vermaak. Wat ik me van de film herinner zijn maar een paar frames, de rest is allemaal aan me voorbij gegaan. Door die film werd pas duidelijk hoe snel de tijd voorbijging want voor we het wisten zaten we bij de aftiteling en waren er dus 2 uur voorbij. Tijdens het film kijken vliegen je gedachten overal naartoe en de visuals waren echt super om naar te kijken. Je zag duidelijk de LSD effecten maar daar werden de Mescaline visuals eigenlijk ingesmolten. De visuals werden soms erg ingewikkeld en intens. Deze visuals werden pas echt intens toen we besloten om een lachgas ballon te nemen. Toen ik deze nam zag ik in plaats van de kamer een soort grote rode koepel van visuals over ons heen. Dit was niet uit te leggen hoe mooi en indrukwekkend, ik denk dat dit wel eens m’n heftigste ballon geweest kan zijn!
Een aantal hoogtepunten van de visuals waren wel de zwevende bollen die ik in Pythregius kamer zag rondzweven, deze was helemaal opgebouwd uit allerlei tekens en bleef een tijd hangen in de kamer. Pythregius kwam weer allerlei aliens tegen die hij ook zo vaak ziet op z’n DMT trips. Ieder had dus zo zijn eigen visuals in de mescaline wereld. Na 3 uur van vage gesprekken, idiote ideeën en vage opmerkingen besloten we naar buiten te gaan. Nu was de Mescaline al erg gezakt en kwam je in een heerlijke LSD naspace. Deze was duidelijk nog wel anders dan hoe LSD normaal is, de visuals waren net iets anders maar waar het verschil toen in zat is niet uit te leggen. We hebben buiten zon uur rondgelopen en even genoten van bomen, voorbij rijdende auto’s en andere vage objecten. Dit onder het genot van een hasjjointje. Teruggekomen waren we aan het twijfelen of we nog ketamine zouden doen. Pythregius had het nog nooit gedaan en daarom had ik nog wat meegenomen. Ik vind het zelf echt super in combinatie met LSD. Ketamine losstaand vind ik beetje dode en kille trips maar in combi met LSD is het alsof de LSD de ketamine leven inblaast. Maar nadat ik al een paar lijntjes nam bleek dat pythregius niet zon zin had om te snuiven en zagen we er toch verder vanaf. Ik tripte opeens weer een stuk harder en de LSD kwam weer helemaal terugzetten, ook was hier nog de Mescaline twist in verwerkt en heb er nog erg van genoten.

Hierna hebben we nog een aantal lachgas ballonnen gedaan en weer waren de visuals erg intens. De koepel die ik eerst waarnam met Mescaline was nu niet echt meer te vinden en net zoals met ketamine overheerste hier de LSD visuals.
Pythregius had de dagen hiervoor niet echt goed geslapen en was om 6 uur s'nachts wel toe om even te slapen. Ik heb de handicap dat ik na LSD echt niet kan slapen en heb me verder vermaakt op DF, gekeken naar wat vage films en heerlijk vage goa geluisterd.

Toen Pythregius weer bij kennis was besloten we om als afsluiting buiten nog een DMT joint te roken. In een grappige bui besloten we om de DMT joint op een bankje te roken waar auto’s en fietsers langs kwamen. Dit was echt ontzettend vaag, na het roken van de DMT joint werd mijn beeld 90 graden gedraaid voor ongeveer 1 seconde. Daarna keek ik vol bewondering naar een auto die voorbij kwam rijden alsof het de eerste auto is die ik ooit gezien had. Ook mensen waren ontzettend vage wezens. Langzaam kwam het gevoel weer terug in m’n lichaam en ik voelde me weer echt als nieuw. Ik had zin om in het rond te springen en blaakte van de energie en blijheid. Dit is echt een mooi en bizar middel!

Na afscheid genomen te hebben van Pythregius ben ik op de trein gestapt waar me een twee en half uur durende reis stond te wachten. Tijdens het rijden naar huis ben ik een paar keer in slaap gevallen, het wakker worden was echt ontzettend vaag. De Mescaline was nog wel beetje blijven hangen en was dan soms ook redelijk verward :P

Om 9 uur ‘savonds ben ik uiteindelijk gaan slapen, nog steeds visuals en lichte nasleep. Ook nu, de volgende dag heb ik nog visuals. En voel me nu nog heerlijk en vrolijk!

Het was een trip die ik niet snel zal vergeten! En ook niet snel zal evenaren denk ik, wat een zieke maar ook te gekke combinatie was het! :hearteyes:


Nu weer even een maandje rustig aan, hehe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt fantastisch .....

jammer dat het nog geen zomer is he ouwe !!
Lekker vuurstoken, BBq'en, en hard trippen.

Bonie
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw, wat een vet report, echt een te sicke combi...

Binnenkort maar eens een cactus gaan groeien...

X
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Erg vet report. Lijkt me een supertrip, maar voor mij nog iets te ver weggelegd
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus wat een trip, vooral de hoeveelheid van alles wat je er in hebt gepompt is onvoorstelbaar! :openmouth:

Leuk report, de visuals klinken heel gaaf.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn, klinkt geweldig! Wel een héél heavy combo!

Was héél interessant om te lezen. Tof om te zien hoe deze middelen toch mooi in elkaar kunnen lopen. Dit is allezins nog waay to far out voor mij :tongueout:

Prachtig! Thx for sharing :tongueout:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat een shitload aan drugs, wow :openmouth: buiten alle andere dingen om, zijn die maya's niet zo sterk? "even 4 zegels nemen"

mooi geschreven report!
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey dumple :)

Mooi reportje heb je ervan gemaakt!
toch kan ik merken hoe gestoord de tripw el was want details uitleggen zoals je normaal doet lukt erg moeilijk nu. vandaar dat ik ook niet van plan was om zelf een report te schrijven :P
Zo te zien aan de reacties is het net zoals we al tegen elkaar zeiden dat we echt gestoord met dit soort actie's :hearteyes:

Trouwens, ik las je bericht net, Boom gaat veel gestoorder worden man :wink:

Groetjes Pyth
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
mooi geschreven !
ik bewonder je schrijfstijl en de combo die je maakt :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha zieke combi mannen :grin: Dat moet me wel een avontuur geweest zijn :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wauw.. geweldig report, klinkt als een.. hele, hele bijzondere trip. Die visuals ook.. die zou ik best willen hebben, visuals van lsd alleen al zijn al zo mooi.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paikea zei:
wat een shitload aan drugs, wow :openmouth: buiten alle andere dingen om, zijn die maya's niet zo sterk? "even 4 zegels nemen"
Klik om te vergroten...

Ze zijn getest op bijna 200 ug :) wel goeie zegels dus

azgaza zei:
Wauw.. geweldig report, klinkt als een.. hele, hele bijzondere trip. Die visuals ook.. die zou ik best willen hebben, visuals van lsd alleen al zijn al zo mooi.
Klik om te vergroten...

als je het wat goedkoper wilt doen is het mixen van 2c* en lsd ook aan te raden. Die visuals zijn dan ook super intens, zoveel lagen visuals krijg je dan hehe..

pythregius zei:
toch kan ik merken hoe gestoord de trip wel was want details uitleggen zoals je normaal doet lukt erg moeilijk nu. vandaar dat ik ook niet van plan was om zelf een report te schrijven :P
Klik om te vergroten...

Klopt, wou eerst zelf ook geen report schrijven, maar vond dat deze combo wel een reportje verdiende :P Denk ook dat het komt omdat we heletijd gesprekken aan het voeren waren. Ik merkte al dat als je even weg was hoe m'n gedachten soms op hol sloegen.

pythregius zei:
Trouwens, ik las je bericht net, Boom gaat veel gestoorder worden man :wink:
Klik om te vergroten...

Nog gestoorder? Hahaha, ik heb er zin in! :hearteyes:
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel knap gedaan jongens. :hearteyes:

Klinkt als een gezellig avondje. :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Boom is the ultimate trip place ........
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dumpy zei:
pythregius zei:
toch kan ik merken hoe gestoord de trip wel was want details uitleggen zoals je normaal doet lukt erg moeilijk nu. vandaar dat ik ook niet van plan was om zelf een report te schrijven :P
Klik om te vergroten...

Klopt, wou eerst zelf ook geen report schrijven, maar vond dat deze combo wel een reportje verdiende :P Denk ook dat het komt omdat we heletijd gesprekken aan het voeren waren. Ik merkte al dat als je even weg was hoe m'n gedachten soms op hol sloegen.
Klik om te vergroten...

Mja, dat vind ik ook wel raar, dat als je zoo hard aan het trippen bent, na zoveel op te hebben, dat je überhaupt nog kán communiceren... Je moet wel enorm afgehard zijn daarvoor denk ik..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vage shit, vooral dat stukje met die slang in de broek van Pythregius haha dat is nog 1000 maal zo vaag en grappig in zo'n situatie :mrgreen:

Verder erg leuk geschreven, alleen ik zou wel meer willen horen van die bizarre gesprekken en gedachtes, of ben je die allemaal al weer vergeten? Heb ik ook vaak last van :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat soort dingen ben je toch meer bewust als je alleen tript..
Als ik terug denk aan de gesprekken moet ik wel hard lachen, ze waren zo van de wereld dat hier posten weinig zin heeft. Niemand zal er iets van snappen, doe het zelf amper :P haha
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Respect voor deze hardcore trippers. Hoeveel DMT zat er in de joints?
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een uber geschifte trip. Was je niet compleet uitgeput na zo lang en zo intens te trippen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."