#1
.
Minder opsmuk? NEE!leppeh zei:Mooi report, erg levendig beschreven!
Ik begrijp wel dat het report voor jezelf en je vrienden was en in eerste instantie niet bedoeld was om online te plaatsen, en hoewel ik je schrijfstijl zeer aangenaam vind om te lezen is het voor de duidelijkheid van een tripreport misschien beter als je met iets minder opsmuk schrijft. Het is in ieder geval iets anders dan het standaardreport, en ik denk dat het mij wel bevaltWat voor opleiding doe je als ik vragen mag?
shokora zei:Fucking awesome geschreven, schrijf een boek en ik koop het
Heel veel dingen komen me bekend voor, zowel het ongemystificeerde gedesilussioneerde wereldbeeld (nuchter) als dingen in de trip. Ik zie mezelf nog steeds op 2C-B foto's maken van een prullebak die door een lucht van vuur zweefde, met als argument 'als het niet te zien is op de foto, dan shop ik het wel bij' :').
Ik wil je niet aanzetten tot meer drugs, maar schrijf in ieder geval meer reports
Wat mij betreft zeker genomineerd voor tripreport van de maand.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."