Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"welke paddo's zijn het sterkste mexicaantjes hawaiaantjes columbiaantjes ik dacht dat het 1 hawaiaanse 2 columbiaanse 3 mexicaanse en de effecten klopt het? 1 heel zwaar lichaamlijk 2 vooral felle kleuren 3 rustige visuals klopt dit uit men bronnen of is dit alles dikke zever"
"soep heb daar ook al eens aan zitten denken maar zal het nu zeker eens doen chamignon soep:d of mss in de spagettie saus of niet?"
"tis gewoon om te weten welk kweeksetje ik moet kopen mja vrijdag kleine portie zelfkweek (mexicaantjes) van vriend verorbert toch wel nog mooie visuals maar naar tijdje zeer zwaar bad gegaan niet meer weten wie, wat, hoe ik ben/was zeker niet fijn"
"hebben kaalkopjes nu een hallucinerende werking of nie? heb er hier juist overgelezen op enkele sites en de ene site zegt dat ze hallucinerend werken de andere site zegt dat erdaar niets van aan is. wat is het nu heb wel het iedee dat je er veel van zal moetn eten maar ja het is nu toch herfst en ze staan in volle bloei:d"
"veel bladeren heb ik gehoord je zou er beter thee van trekken denk ik of kauwen het extract is beter om te roken omdat er omdat er dan meer stoffen in een kleinere hoeveelheid zitten die werkzaam zijn"
"ik heb gehoord dat de vliegenzwammen van bij ons best wel zwak zijn daar de grond hier niet voedzaam genoeg is. maar de vliegenzwammen uit syberië en consoorten met hun emense denne en berke bossen zijn veel beter en stukken sterker"
"of sausje voor bij de biefstuk voor de zondagmiddag met ganse familie moet gieren zijn achteraf"
"mja zat zo te denken waarom naar nederland trekken richting smartshop als ik ze hier eventueel kan plukken in het bos"
"of ga achter de zwammen in de syberische berkenbossen als je dan niets voeld ben je er immumtegen"
"dat extract zou je dat zelf kunnen maken? of is dat onbegonnen werk"