#1
Hmm. Ik bewaar mijn LSD altijd gewoon donker, verpakt in alluminiumfolie.
Bewaar het sowieso nooit té lang :P
Bewaar het sowieso nooit té lang :P
matthijs zei:Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.
matthijs zei:Denk dat, dat gewoon een effect is van de LSD. Hoor me op mijn eerste keer (200 ug) nog zeggen tegen een maat van mij: "Ik kan me nu pas echt goed voorstellen dat mensen in deze toestand van een balkon springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen."
Je wordt van een flinke dosis gewoon best wel gek. Ik voelde me zoals ik dacht dat schizofrenen zich voelen. Erg interessant.
matthijs zei:Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.
Qocaïne zei:LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.
On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
Qocaïne zei:Ja logischik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)

Qocaïne zei:Dat geloof ik graag![]()
Qocaïne zei:happy watte? nee ben nergens geweesten nee.. nog nooi acid gebruikt
jaaa echt het is alsof ze voor elkaar gemaakt zijnQocaïne zei:LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.
On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."