Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVormen van bad trips

Vormen van bad trips

51 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm. Ik bewaar mijn LSD altijd gewoon donker, verpakt in alluminiumfolie.
Bewaar het sowieso nooit té lang :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nahja...bij verliefdheid komen er erg veel stoffen in je hersenen vrij.
*Love is a drug and I need to score!*
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#3
k heb zelf al een 3tal badtrips van lsd gehad en vind het niet zo ingrijpend, maar van paddo's vind ik het wel extreem fel,
maar om terug te kome waarop ik eigelijk bedoelde.
als ik bad trip lijkt het meestal gwn alsof k gek ben geworde, draait men lichaam op overdrive (extreme lichamelijke paniek) en krijg ik geheugenverlies om de vijf tal minuten en ook is men hoofd op overdrive ( extreem veel en extreem snelle gedachte wisselingen) en natuurlijk de visuels maar daar let ik niet op als k bad trip, meestal ben k tefel bezig met wat er intern gebeurt ipv extern, maar...
ik heb eens een vriend zien slecht gaan en dat was nie normaal extreem, hij was totaal niet meer bij de realiteit, kende mij niet meer, had kotsneigingen, hyperventilatie, hysterie, extreme agressie, buien van tranen, wist niet meer waar hij was of wie hij was en was nietmeer vatbaar voor rede.
zelf heb ik dit nog nooit ergens gehoord en nog nooit meegemaakt of gezien tot ik het live met hem meemaakte, is dit de echte badtrip of was het een soort psychotische aanval, naderhand herinnerde hij zich ook nix meer alleen dat hij extreme visuals heeft gehad en dit van 1 shivake (t was wel zijn eerste keer)
nu vraag ik mij af: is dit normaal?
Grtz
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#5
matthijs zei:
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.
Klik om te vergroten...

ja kweet je kan t nie echt n psychotische aanval ofzo noeme ma da is het enigste wa k da kan noeme want zo extreem heb k t nog nooit gezien, ma volgens mij kwam da omda die zen gedachte nie onder controle kon houde ofzo want ik merk zelf wel dat wnr ik slecht ga en negatief denk dat t alleen ma erger en feller wordt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat, dat gewoon een effect is van de LSD. Hoor me op mijn eerste keer (200 ug) nog zeggen tegen een maat van mij: "Ik kan me nu pas echt goed voorstellen dat mensen in deze toestand van een balkon springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen."
Je wordt van een flinke dosis gewoon best wel gek. Ik voelde me zoals ik dacht dat schizofrenen zich voelen. Erg interessant.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Denk dat, dat gewoon een effect is van de LSD. Hoor me op mijn eerste keer (200 ug) nog zeggen tegen een maat van mij: "Ik kan me nu pas echt goed voorstellen dat mensen in deze toestand van een balkon springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen."
Je wordt van een flinke dosis gewoon best wel gek. Ik voelde me zoals ik dacht dat schizofrenen zich voelen. Erg interessant.
Klik om te vergroten...

kheb ens gekeke op vershillende sites en in vershillende boeken wa n psychose en schizofrenie inhoud en ik moet eigenlijk zegge da ne psychedelische trip heeeeel fel gelijkt op een kortstondige psychose die voorbij gaat, s mss wel beangstigend ma da weerhoud mij nie omda te neme,
kben ens extreem verliefd geworde op n feestej voor da k men lsd en pille had genome en na da k die had genome kwamen de effecten nog nie eens bove da gevoel van verliefdheid uit was wel echt extreem fijn en gek want khad nochtans veel genome, alsk da gewoel altijd zou hebbe daarvan dan zou k stoppe met drugs want r was toch nix wa da zou toppe
kvraag mij nu echt af of da gevoel nu echt gwn zo sterk was da da drm nie werkte of nie, kvind r gwn geen verklaring voor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat mag hier jammergenoeg niet en ik kan je sowieso geen betere leveren. Maar haal dat ene stuk maar even weg :tongueout: Voordat de mods het doen :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee. Dacht trouwens dat de koelkast het best was. Hoe lang wil je het bewaren...denk dat een weekje weinig kwaad kan.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#10
t enige nadeel da k nog heb is da k geen vaste verkopr vind , t enige wa wij hier hebbe is blotters en alleen ma shiva's ma k vind ze toch nie echt zo goed, kben echt opzoek naar geltabs of microdots, ma t liefst van al moet k n potje vloeibare acid hebbe, mja da zalk wss nie vinde spijtig genoeg.
kbetaal hier ook 10 euro de trip, heb wel al mense lere kenne die vr 5 de trip konde fixe ma die ware gwn aant zevere, ook heb k al eene tegegekome die r 100 vr 300 verkocht ma heb m niemeer tegegekome
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#11
matthijs zei:
Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.
Klik om te vergroten...

Candy Trippen is echt bom he ,maar alcohol is ook extreem zalig erbij, dan heb ge meer van u lsd vind k ipv met pille
grtz
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
Klik om te vergroten...

kunnen heeeeel fel zijn als ge grote dosisen neemt ma bij lage dosissen ( n halfke ofzo) heb ge amper kans om slecht te gaan of als ge slecht gaat zal het veeeeeeel minder extreem zijn
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)
Klik om te vergroten...

hehe w8 dan ma tot ge ens goed zijt fout gegaan van lsd dan heb ge der de volgende keer wel wa schrik vr hoor, garantie :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat geloof ik graag :beer:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
Dat geloof ik graag :beer:
Klik om te vergroten...

happy six geweest met NYE ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
happy watte? nee ben nergens geweest :wink: en nee.. nog nooi acid gebruikt
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
happy watte? nee ben nergens geweest :wink: en nee.. nog nooi acid gebruikt
Klik om te vergroten...

aah ja ma da wou k nie vrage hoor :grin: ma happy six was wel echt echt de shit !!!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
happy six een feest geweest ofzo? heb er namelijk niet van gehoord >.<
Vast en cker GOA!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
Klik om te vergroten...
jaaa echt het is alsof ze voor elkaar gemaakt zijn :hearteyes:
met pillen kan het mss ook wel leuk zijn kan ik mij voorstellen, maar kdenk dat je dan niet meer de echte lsd trip hebt, maar eerder het visuele+pillengevoel en dat wil ik nie

LSD+Drank=ook lachkiks gegarandeerd :smoke:
echt als ik terugdenk op wat ik met die 2 samen tot nu toe al beleefd heb komt er een spontane glimlach op mijn gezicht :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."