Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb laatst gehuild op LSA, omdat ik zo veel van mijn ouders hield en ik realiseerde dat ik dat nog nooit zo tegen ze had gezegd. Ik werd er echt zo'n lief zijn voor elkaar hippie van :P"
"Jongens toch, coffeeshops zijn gewoon winkels. Kies wat uit de lijst die ze hebben hangen. Er staat vaak bij of het per gram of per tientje ofzo gaat. Als je vragen hebt, vraag ze gewoon. het is geen cokedealer van de straat ofzo. In amsterdam ben ik wel in wat shops gweest waar ik raar werd aangekeken, maar daar ben ik gewoon meteen weg gegaan. Zoek een leuke plek uit"
"1. Zet een pan met een laagje water op het vuur. 2. Leg een plastic bak op de rand van de pan zodat het (net) niet het water raakt. Een beslag kom werkt hier prima. 3. Doe de fijn gemaakte wiet samen met de ROOMboter in de plastic bak. Laat dit zo een poosje staan (2 a 3 uur ofzo), zorg dat er altijd water in de pan zit wat kan verdampen. Je kan nu de wiet er uit filteren en als het goed is zit alle thc in de boter. Gebruik nu de wietboter zoals je normaal de roomboter zou gebruiken. Ik denk dat je wiet niet lang genoeg verwarmt heb, wiet moet boven een bepaalde temepratuur komen zodat de thc moleculen gaan werken."
"toooz zei: Hahaha Hasj rook je heelemaal niet puur en ook niet 50-50% hasj moet je met veel tabak roken, 1/3 gram doe je in je joint, en een heele sigaret draai je er in of het moet heele slechte hasj zijn, maar als je 50-50% rookt dan is het gewoon een oere slechte joint Klik om te vergroten... Je kan hasj best puur roken, ik rook het altijd puur in ieder geval. Ik zou gewoon een waterpijp gebruiken met een klein kopje. Als je meer stoned wilt worden kan je er gewoon tabak bij gooien. Nu loop je niet het risico dat je de hasj niet goed verbrand want de restjes blijven gewoon in het kopje liggen."
"blowen, wiet roken, hajs roken"
"Als ik snak naar drugs, liever stoned. Voor de rest, high, puur door een waterpijp."
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens Hoi Marla, goed van je dat je gestopt bent met die shit. Je wilt een kind krijgen en bent 30 jaar. Hoe komt het dat je aan die shit zit? Ik hoef geen verhaal, maar ga hulp zoeken. Je stopt met speed omdat dit 'tot je kwam' in een lsd trip. Heb je drugs nodig om dit voor je te spellen? Dat je uiterlijk naar de klote gaat kan het kindje wat je in je buik wilt hebben worst wezen. Het feit dat je het licht hebt gezien betekent niet dat het allemaal goed en voorbij is. Het moeilijke deel moet nog komen. Sta hier nog even goed bij stil voordat je in je onoplettendheid toch rare dingen gaat doen. Ga sporten, eet gezond, doe ook rustig aan met andere drugs. Denk aan je kindje voor motivatie en betrek je partner wat meer bij je 'gevecht tegen drugs'. je bent fucking moderator op een drugsforum, ik adviseer je wat anders leuks te zoeken, hoe moeilijk dat ook is."
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens Je hoeft geen verhaal, dan hoef je mij ook geen vragen te stellen en de les te lezen, want je kent mijn situatie niet, dus je kan ook nergens over oordelen. Ja, ik ben "f*cking" moderator op een drugsforum, ik vind het belangrijk dat jonge mensen goede voorlichting kunnen vinden over drugs en daar (anoniem) vragen over kunnen stellen. Verder wil ik in de verslavingszorg gaan werken als ik mijn opleiding heb afgerond, dus mijn werk als moderator op DF staat evt ook nog leuk op mijn cv. Ervaringsdeskundigen zijn vaak de beste hulpverleners, wist je dat? Ik adviseer je een beetje in iemands berichtengeschiedenis in te lezen, voordat je gelijk klakkeloos je commentaar levert, hoe moeilijk dat ook is! Klik om te vergroten... Het is goed en nobel van je de jeugd hier te helpen en voor te lichten op gebied van drugs echt waar. Maar dit betekent dat je toch een aantal uur per week extra denkt aan drugs. Vergeet niet dat JIJ nu belangrijk bent , jouw leven. Voorlichting is er genoeg op het internet. Ervaringsdeskundigen zijn vaak de beste hulpverleners, wist je dat? Ja, dat wist ik. Ervaring heb je genoeg, nu jezelf de hulp verlenen. Maar dat doe je geloof ik al goed. Sterkte, en je hebt het wel nodig, naief om te denken van niet. Positief denken is nodig, maar houd jezelf neit voor de gek. Ik heb gewoon graag dat je niet bij de de grote groep terugvallers gaat horen, dat is het enige."
"Wat zijn de maten van zo'n slagroompatroon? (lengte en doorsnee) Want ik wil vast zo'n 'N2O Cracker' maken en ik vraag me af welk vormaat buis is hiervoor nodig heb. nog even wat praktische vragen: -Hoe snel komt het gas uit het patroon? hoelang duurt het ongeveer voor je een ballon hebt gevuld?, komt er veel druk op de 'N2O Cracker' te staan? -Er staat overal dat het gas heel koud zou zijn en kan zorgen voor vriesworden op je armen etc. wordt de 'N2O Cracker' dan ook niet heel koud dat je het niet meer vast kan houden? Kan niet wachten op mijn lachgaservaring"
"ziet er goed uit hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen ?"