Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Scorb psytrance"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Alcohol Absint Anti-depressiva (Pfff 1 keer gehad 1 pilletje (vriendvan me moest er 3 nemen dagelijks en die was de helft qua bodymass, 5 dagen erna dacht ik dat t nooit meer over ging…) Cocaine{snuif/rook} Diazepam Ephedra GHB Hash LSD (net 1e keer gehad, maar bevalt erg erg goed, ga t nog defenitly een x aantal keer) doen) MDMA kristal nicotine Oxazepam oxicontin (5/10 mg) Paddo's perfetine Poppers Ritalin Speed verschillende soorten herbals (eten en roken) Wiet (roken/eten) Xtc Maar nou staan er nog wel een aantal dingen op mn lijstje die ik nog wel een keer wil doen oa: -ketamine -2CB -Mescaline -Lachgas -Opium"
"Re: hier in antwerpe lope der veel in burger rond zenne[/quote] Hoe kun je het dan zien?[/quote] je ziet het gewoon meestal met zun twee en nogal vrij mysterieus[/quote] vrij mysterieus??? Dan zou ik juist t idee krijgen om aan ze te vragen of ze nog wat kunnen regelen als ze er vrij mysterieus uitzien"
"alcohol,caffeine oxicontin en hash"
"Ik wordt ook nergens agressief van, geen enkele drug (heb niet eens de neiging iemand te onderbreken op speed of coke) MAAR Ik kan wel onredelijk tot agressief worden als ik iets telang doe. bv. als ik een week lang alleen maar alcohol drink (op vakantie ofzo) dan op een gegeven moment gaat t mis en kan ik ontzettend uitvallen .."
"Misschien vinden jullie het wel helemaal niks, maar ik ga toch vertellen wat ik de afgelopen 4 jaar dagelijks oxy gebruikte en de laatste 6 maanden (misschien een jaar zo'n beetje iedere dag me zelf vervloekte waarom ik nou in godsnaam niet met die oxy kon stoppen (ik heb de meeste shit wel gebruikt en over t algemeen nooit problemen gehad de ene fase veel gebruiken en dan zo cold turkey niks mee nemen en nooit problemen). Tot ik met skydiven mijn rug breek (en dat blijkt toch best wel pijnlijk te zijn) dus ik ging aan de 5mg kort en langwerkend. Dit is na jaren opgelopen naar tussen de 10 en 100mg per dag. heel leuk een tijdje, maar op een gegeven moment dat als ik aan stoppen dacht ik heftige paniek aanvallen kreeg.. Dat ging zo maanden door tot ik op een punt kwam dat ik een email naar de rehab gestuurd had (uiteindelijk niet gedaan). Wat ik heb gedaan om (ik heb nu ruim 4a5 maanden niks meer genomen) af te kicken is een beetje controversieel, maar voor mij werkte het beter dan al het andere.. (maar kan me voorstellen dat niet iedereen t ermee eens is) ik heb speed gehaald en ik heb 2 weken lang iedere dag speed genomen, dat was de tijd zo'n beetje die ik nodig had om over mijn ontwenningsverschijnselen te komen, de week daarna ben ik met speek gestop en iig tot nu toe gaat eigenlijk alles beter dan verwacht... *Ik heb ik echt nooit gedacht dat zo'n lage dosis oxy waar je (ik) een beetje energie van kreeg, want ik ben er noooit high van geworden, dus wat zooo weinig deeed.. Een full blown herione addiction teweeg kon bregen.. Nou dit wilde ik even delen, misschien heeft iemand er wat aan. Cheers!"
"Ik denk in de afgelopen 10 jaar dat je het in weken zou kunnen meten dat ik niet heb geblowd, maar geen wiet (dan kun je me echt afschrijven ) en alleen s'avonds een blowtje. K heb t een jaar of 2 iedere dag de hele dag door gedaan, maar daar wordt je ook niet vrolijk van, mijn ex maakte me wakker om een uur of 5 met een blowtje, dan gingen we weer slapen.(gek he ) en dat ging dan door tot in de nacht.. pffff Maar nu gewoon lekker s'avonds op de bank.."