Ik heb de post van dopemonster gelezen maar niet elke afkick en nasleep is zo heftig!
Wat is de reden dat je twijfelt?
Ik zou absoluut niet teruggaan naar oxycodon. Je bent nu door het ergste heen en vang dat op met kratom, omdat je pas een maand terug ook al op de 2e dag echt veel verbetering zag, krijg je echt niet een paar dagen later een hele hoge lichamelijke afkick.
Sterker nog, je merkte vanmiddag al verbetering!
Als je oxycodon en kratom gaat combineren dan verpest je de kracht van kratom. Het is overbodig en je zit dan in 2 verslavingen. Overbodig omdat kratom de receptoren in je hoofd bevredigd wat normaal de oxy doet. Als je dan oxy slikt is kratom nutteloos.
Ga vooral zo door en hou je hoofd koel. Angst voor de angst is een slechte raadgever in je detoxperiode.
Wees niet bang om morgen of overmorgen te minderen met kratom, zoals
@Tijdloos zei. Pas op dat je niet de ene verslaving voor de andere inruilt. Anders ben je meer tijd kwijt aan kratom gebruiken en afbouwen dan de oxy detox. Bovendien, als je mindert kan je ook voelen hoe het echt met je gaat. Grote kans
in jouw geval
dat je snel geen kratom meer nodig hebt omdat de griepklachten helemaal weg zijn.
@Dopemonster het is uiteraard niet om je af te vallen. maar als je alle postings leest is dit een andere case. Met een succesvolle voorproef van slechts 1 maand terug. Ik probeer die 'angst voor de angst' niet onnodig aan te wakkeren.