Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnus bad gaan

Snus bad gaan

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai.

Ik heb veel deugs geprobeerd Ik me leven. En ook wel eens bad gegaan.

Maar ik nam vandaag een snus voor t eerst en ik ben nog nooit zo bad gegaan als van snus.

Ik had em maar 3 m'n in. En me vrienden gaan wel lekker.

Iemand ook deze ervaring eerder gehad?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap echt niet wat de toegevoegde waarde van snus is. Gadver

Maar ja, van teveel nicotine heb ik hetzelfde als jij. Echt behoorlijk dom om te doen als je niet rookt ook 😂
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotine kan heel heftig zijn. Heb je gewenning? Heb je veel speeksel doorgeslikt? Was je al vermoeid en had je wel gegeten?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hippie Langwaus zei:
Nicotine kan heel heftig zijn. Heb je gewenning? Heb je veel speeksel doorgeslikt? Was je al vermoeid en had je wel gegeten?
Klik om te vergroten...
Hai. Nog nooit een sigaret gerookt in me leven. Wel eens heel afentoe een joint.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Nicotine kan heel heftig zijn. Heb je gewenning? Heb je veel speeksel doorgeslikt? Was je al vermoeid en had je wel gegeten?
Klik om te vergroten...
En ik was niet vermoeid. En goed gegeten
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat bedoel je precies met "bad gaan". Wat gebeurde er fysiek en psychisch precies?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nathaniel zei:
Wat bedoel je precies met "bad gaan". Wat gebeurde er fysiek en psychisch precies?
Klik om te vergroten...
Extreem duizelig. Alsof ik 3 joint had gerookt in 3mn en vooral misselijk. Zelfs overgegeven. Alles behalve een lekker gevoel. Fysiek inprecipe niks behalve misselijkheid.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat klinkt als een reactie op de nicotine. Je hebt geestelijk en fysiek zeer weinig baat bij het gebruik van nicotine, lekker van wegblijven!

(Zeg ik als verstokte roker al 25 jaar....)
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, typische nicotine effecten. Als je geen nicotine gewend bent (houden zo), dan wordt je heel ziek.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
😂

Snus is ook een beetje alsof je een baksteen nicotine in je gezicht gooit. Sterkte.
J
JanethedreamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Appelgebak zei:
Hai.

Ik heb veel deugs geprobeerd Ik me leven. En ook wel eens bad gegaan.

Maar ik nam vandaag een snus voor t eerst en ik ben nog nooit zo bad gegaan als van snus.

Ik had em maar 3 m'n in. En me vrienden gaan wel lekker.

Iemand ook deze ervaring eerder gehad?
Klik om te vergroten...
Ik kan me helemaal inleven in je verhaal, de 1ste keer werd ik kots misselijk.. daarna ging het wel maar vind die spul echt zo troep! Ik kreeg meteen rare vlekken op me lichaam, tandvlees ontstoken en dagen misselijkheid.. ben meteen gestopt ook. Ik heb zelfs beelden van andere gezien hoe ze zijn geworden na de snus gebruik en geloof me je wilt zo echt niet eindigen 😩!
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Janethedreamer zei:
Ik kan me helemaal inleven in je verhaal, de 1ste keer werd ik kots misselijk.. daarna ging het wel maar vind die spul echt zo troep! Ik kreeg meteen rare vlekken op me lichaam, tandvlees ontstoken en dagen misselijkheid.. ben meteen gestopt ook. Ik heb zelfs beelden van andere gezien hoe ze zijn geworden na de snus gebruik en geloof me je wilt zo echt niet eindigen 😩!
Klik om te vergroten...
Alles is troep. Maar van snus blijf is zeker af.!!!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Janethedreamer zei:
Ik heb zelfs beelden van andere gezien hoe ze zijn geworden na de snus gebruik en geloof me je wilt zo echt niet eindigen 😩!
Klik om te vergroten...
Je gaat eruit zien als een Zweed. 🤣
J
JanethedreamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Je gaat eruit zien als een Zweed. 🤣
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA 😭
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg dit als ik tabak rook. Dacht altijd dat het gewoon lag aan de klap die me longen kregen maar kennelijk een nicotine dingetje.

Zelf nooit snus genomen, is denk ik ook voor mijn tijd.
Appelgebak zei:
Extreem duizelig. Alsof ik 3 joint had gerookt in 3mn en vooral misselijk. Zelfs overgegeven. Alles behalve een lekker gevoel. Fysiek inprecipe niks behalve misselijkheid.
Klik om te vergroten...
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Ik snap echt niet wat de toegevoegde waarde van snus is. Gadver

Maar ja, van teveel nicotine heb ik hetzelfde als jij. Echt behoorlijk dom om te doen als je niet rookt ook 😂
Klik om te vergroten...
Ja best dom indd. Eerste keer nicotine op die manier. Erger dan me bad gaan op xtc of iets
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oef dat moet echt slecht gaan zijn geweest. Heb ook weleens een OD op nicotine gehad. Uren misselijk en kosten. Bah
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben een stevige roker maar snus laat ik staan door de verhalen die ik gelezen hebt. Nicotine is 1 van de weinige stoffen die zo verslavend is, zo weinig voor de geest doet en zoveel slechte bijwerkingen heeft. Nicotine kan als een bom inslaan en dat is niet prettig.
Heb ook wel eens kotsend boven de plee gezeten door een eerste peuk sochtends, laat staan van snus (daarna gewoon wel nog 1 opsteken hoor🤡)
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je echt volledig slecht wil gaan op tabak, moet je perique roken. Ik mengde het tot hooguit 5% van het totale tabaksmengsel. Dat gaat nog net goed als je rustig rookt.

Natuurlijk heb ik ook wel eens pure perique gerookt, maar dat is geen pretje. 🤢🤮
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb laatst ook voor m'n eerste keer snus gedaan terwijl ik dronken was nou da was niet leuk het voelde alsof ik 5x zo dronken was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."