#1
Hai.
Ik heb veel deugs geprobeerd Ik me leven. En ook wel eens bad gegaan.
Maar ik nam vandaag een snus voor t eerst en ik ben nog nooit zo bad gegaan als van snus.
Ik had em maar 3 m'n in. En me vrienden gaan wel lekker.
Iemand ook deze ervaring eerder gehad?
Ik heb veel deugs geprobeerd Ik me leven. En ook wel eens bad gegaan.
Maar ik nam vandaag een snus voor t eerst en ik ben nog nooit zo bad gegaan als van snus.
Ik had em maar 3 m'n in. En me vrienden gaan wel lekker.
Iemand ook deze ervaring eerder gehad?