Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshigh op mijn eentje

high op mijn eentje

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
incognitomindrelieveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#2
incognitomindrelieve zei:
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
Klik om te vergroten...

incognitomindrelieve zei:
veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Klik om te vergroten...
En ook dat je aangeeft dat je het in het geheim doet.
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#3
incognitomindrelieve zei:
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
Klik om te vergroten...

incognitomindrelieve zei:
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
Klik om te vergroten...
Als het gelinkt is aan problemen stappen en alcohol. Dat zijn meerdere factoren waardoor je gaat gebruiken. Maar als zo lang kan stoppen met herione wat mij ontzettend zwaar lijkt. Hoe kan het van xtc gaan na Coke. Eerlijk gezegd denk ik niet als het op is dat je dan een maand stopt.
M
Maria-siszzLid
01-01-2024, 00:00
#4
incognitomindrelieve zei:
meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes.
Klik om te vergroten...
Alleen gebruik samen met het verdoven van pijn is helaas wel een verslaving. Je mag mij altijd een pb sturen als je er niet uit komt. Ik weet hoe je je voelt
i
incognitomindrelieveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maria-siszz zei:
En ook dat je aangeeft dat je het in het geheim doet.
Klik om te vergroten...
ja alleen, omdat ik anderen hiermee niet wil belasten, ook schaamte en tegelijk nood aan ruimte in mijn hoofd, ik ben wel heel functioneel
i
incognitomindrelieveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maria-siszz zei:
Als het gelinkt is aan problemen stappen en alcohol. Dat zijn meerdere factoren waardoor je gaat gebruiken. Maar als zo lang kan stoppen met herione wat mij ontzettend zwaar lijkt. Hoe kan het van xtc gaan na Coke. Eerlijk gezegd denk ik niet als het op is dat je dan een maand stopt.
Klik om te vergroten...
ja stomme overgang, normaal maar 1x maand, soms wel meer inderdaad
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
incognitomindrelieve zei:
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
Klik om te vergroten...
Alleen gebruiken kan problematisch worden, en aangezien je coke als uitvlucht gebruikt denk ik dst die kans bij jou best groot is. Stop met drinken, dat zal al schelen met clean blijven. En laat andere drugs ook maar liggen de komende maand.

Wat heb je gedaan om van de Heroïne af te komen destijds?
i
incognitomindrelieveLid
01-01-2024, 00:00
#8
het feit dat ik het hier bevraag is waarschijnlijk de bevestiging dat het problematisch is.... ga er eerst door moeten vandaag en morgen, thanks!
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook verkrijgbaar struggels ik ben ook sinds kort begonnen met alleen gebruiken en daardoor merk ik dat ik veel verslaafden ben geworden ik gebruik daarin tegen 3mmc maar ik voel je wel als je ooit iets kwijt wilt of vragen heb of gwn wat wilt vertellen kan je me altijd prive berichten
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
incognitomindrelieve zei:
Hi all,

ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
Klik om te vergroten...
Wat een vervelende situatie voor je. Ik kan mij voorstellen dat het eenzaam voelt. Kun je je gebruik delen met je vriend? Wellicht wil en kan hij de komende periode (bijvoorbeeld voor de duur van minstens een half jaar) met jou mee stoppen.

Geen alcohol meer aanraken zal je ontzettend en verbazingwekkend goed helpen tegen het gebruik. Overigens maakt je lichaam Cocaethylene aan als bijproduct in de lever; wanneer je alcohol en coke combineert. Dat geeft een extra rush en daarmee extra verslavend.

Laat je weten hoe het de komende week gaat?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het alleen gebruiken ook heerlijk, ik merk wel dat dat het punt is waarop het erg makkelijk over gaat in dagelijks gebruik en bingen, daarom probeer ik er echt grenzen aan te stellen voor me zelf met betrekking tot hoevaak ik het doe, mijn limit is 1 weekeind per maand, maar het kost regelmatig moeite om daar niet overheen te gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."