#1
Yoo forum leden!
Iedereen weet dat eten tijdens gebruik of net er na lastig is. Altijd probeer ik zoveel mogelijk happen te nemen maar dan zit ik na 4 happen al vol en het eten smaakt ook nog is vies en vaak heel droog
Weten jullie toevallig een food dat teminste nog wel te eten is?
En wat is jullie voorkeur Kwa drinken??
Iedereen weet dat eten tijdens gebruik of net er na lastig is. Altijd probeer ik zoveel mogelijk happen te nemen maar dan zit ik na 4 happen al vol en het eten smaakt ook nog is vies en vaak heel droog
Weten jullie toevallig een food dat teminste nog wel te eten is?
En wat is jullie voorkeur Kwa drinken??