Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat beste eten tijdens/na gebruik 3m

Wat beste eten tijdens/na gebruik 3m

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo forum leden!

Iedereen weet dat eten tijdens gebruik of net er na lastig is. Altijd probeer ik zoveel mogelijk happen te nemen maar dan zit ik na 4 happen al vol en het eten smaakt ook nog is vies en vaak heel droog

Weten jullie toevallig een food dat teminste nog wel te eten is?


En wat is jullie voorkeur Kwa drinken??
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Water.

Fruit tussendoor.

En proberen wat je normaal zou eten gewoon te verorberen.

Lichte maaltijden gaan makkelijker.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aardbeien.

Einde mededeling
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Smoothies!!
Klik om te vergroten...
Oeeehhh dat klinkt wel goed ja
Helaas heb ik geen blender thuis
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb daar eigenlijk nooit heel erg last van met 3M. Vrij simpele pasta met wat groenten doet het bij mij altijd goed. Merk dat ik er ook direct van op knap.
Smoothie maken is ook altijd een goede. Knikker wel altijd honing doorheen want als hij te zuur is krijg ik het niet weg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smoothies!!
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
scheplepel zei:
Oeeehhh dat klinkt wel goed ja
Helaas heb ik geen blender thuis
Klik om te vergroten...
Hoeveel opgekropte woede heb je? Werkt prima
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
scheplepel zei:
Oeeehhh dat klinkt wel goed ja
Helaas heb ik geen blender thuis
Klik om te vergroten...
Kost niks meer tegenwoordig
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soepje gaat meestal ook wel
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Instant Noodles, pizza, fruit alles wel eigenlijk 😅
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dus eigenlijk komt het er op neer veel zachte en makelijk te verwerken dus waarbij je zo min mogelijk hoeft te kauwen eten

Ik zelf probeer vaak iets van vla of yoghurt zoveel en zo snel mogelijk te eten want dat slik je meteen door en vult nog redelijk en dat doe ik dan snel omdat na n paar min eten voel ik me al vol dus probeer dan zoveel mogelijk voor dat ik dat gevoel krijg te eten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."