Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mg 3m oraal

Hoeveel mg 3m oraal

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
scheplepelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen

Man 18
Ongeveer rond de 60kg
Ongeveer 1 mtr 78
Sorry het is een lange tijd terug dat ik heb gemeten en gewogen

Ik ben op het moment thuis in de slaapkamer op bed met led verlichting en muziek op m'n oortjes

Ik heb zojuist 2.5gram 3mmc gehaald eigenlijk denk ik dat het 3cmc is want ik wordt hier een stuk minder euforisch van dan ik normaal gewend ben met 3mmc. Maar ja in iedergeval ik merk dat ik al een redelijke tolerantie heb waardoor ik met alleen maar puntjes eig niet zoveel voel. Dus ik neem alleen nog maar lijnen en ik merk dat ik daar ook al wat minder van voel. Tenzij ik een lijn neem van minimaal 150+mg en dan neem ik al vrij snel weer bij. Soms al wel na 15 a 20 min zelfs. Maar ik vraag me nu af of ik wel meer zou voelen van een capsule. Ik heb hier 1tje gevuld. En ik heb het afgewogen en er zit precies 300mg in. Dit is heel veel ik weet het. Maar ik ben heel veel gewend. Maar ik wil gwn ff wat meer voelen. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog advies? of miss dingen wat leuk is om te doen? let me know alles is welkom
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
scheplepel zei:
Maar ik wil gwn ff wat meer voelen. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog advies?
Klik om te vergroten...
Stop met drugs dan ga je meer voelen :lolol:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
scheplepel zei:
Hallo iedereen

Man 18
Ongeveer rond de 60kg
Ongeveer 1 mtr 78
Sorry het is een lange tijd terug dat ik heb gemeten en gewogen

Ik ben op het moment thuis in de slaapkamer op bed met led verlichting en muziek op m'n oortjes

Ik heb zojuist 2.5gram 3mmc gehaald eigenlijk denk ik dat het 3cmc is want ik wordt hier een stuk minder euforisch van dan ik normaal gewend ben met 3mmc. Maar ja in iedergeval ik merk dat ik al een redelijke tolerantie heb waardoor ik met alleen maar puntjes eig niet zoveel voel. Dus ik neem alleen nog maar lijnen en ik merk dat ik daar ook al wat minder van voel. Tenzij ik een lijn neem van minimaal 150+mg en dan neem ik al vrij snel weer bij. Soms al wel na 15 a 20 min zelfs. Maar ik vraag me nu af of ik wel meer zou voelen van een capsule. Ik heb hier 1tje gevuld. En ik heb het afgewogen en er zit precies 300mg in. Dit is heel veel ik weet het. Maar ik ben heel veel gewend. Maar ik wil gwn ff wat meer voelen. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog advies? of miss dingen wat leuk is om te doen? let me know alles is welkom
Klik om te vergroten...

Je kunt ook gewoon letterlijk om druks vragen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Stop met drugs dan ga je meer voelen :lolol:
Klik om te vergroten...

Het zal wel intens zijn even. Met kippenvel en zo. :grimacing: :grimacing: :grimacing: :grimacing:
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Je kunt ook gewoon letterlijk om druks vragen.
Klik om te vergroten...
Geen goed advies maar beetje mdma kan geen kwaad. Vind 150mg een beste nak. Is helemaal niet nodig, maar weet natuurlijk de kwaliteit van jullie niet. Maarja overdosis krijg je toch bijna niet van 3m. (Voor mij persoonlijk)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."