Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van normale/redelijke coke?

Effect van normale/redelijke coke?

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen..

Ik heb ong. 5 a 6x coke gebruikt.. De meeste keren waren best verschillend maar ik zit nogal te twijfelen.. Ik heb het idee dat het een beetje troep is, dus wat zijn nou echt de duidelijke effecten die je hoort te krijgen van coke?

1 van de eerste keren had ik dat m'n gehemelte/neus een beetje verdoofd voelde.. ik vond dat echt een chill gevoel. Dit hoort wel bij coke toch? Maar soms heb ik ook dat ik bijna niks voel.. ik voel me wel chiller dan normaal, maar niet erg ofzo..

Wat zijn nou echt duidelijke effecten die je wel moet voelen van coke, als het gewoon redelijke coke is?
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel verschillend per persoon.

Ikzelf krijg het warm plus het verdoofde gehemelte gevoel.
Daarna denk ik alles aan te kunnen wat daarna overslaat in pure arrogantie,


Flip,
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel me nuchter.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
het effect bij mij word me moeheid is weg ben niet moe meer ik praat makkelijker met mensen heb hele verhalen voel me gewoon goed
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben je dat dan niet gewoon? :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nope. Ik ben standaart in een trip geboren die leuke en slechte kantjes heeft :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het 1 keer gedaan.

Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Ik heb het 1 keer gedaan.

Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Klik om te vergroten...

Ik heb het wat vaker gedaan idd prima gevoel ervan; alleen door die drang naar meer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat spul.
Vergleken met xtc of lsd mij te prijzig voor de korte werking^
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mathijs zei:
Wacky zei:
Ik heb het 1 keer gedaan.

Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.
Klik om te vergroten...

Ik heb het wat vaker gedaan idd prima gevoel ervan; alleen door die drang naar meer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat spul.
Vergleken met xtc of lsd mij te prijzig voor de korte werking^
Klik om te vergroten...

Same here, die drang naar meer voelt junky-style.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hierbij een antwoord op je vraag:

1. het is verschillend per persoon
2. verschilt enorm per dealer
3. ligt ook aan versnijdings middel


Met punt 3 bedoel ik dus waarmee het versneden is. Lidocaine verdooft ook, want dit is een tandarts verdovingsmiddel. Manitol proef je gelijk, want dat is zoet.

Als ik goede coke heb, en dat heb ik altijd, dan heb ik meestal dat ik mijn tanden voel. En mijn kaak. Daarnaast heb ik dat als ik voldoende heb gehad (bij mijn coke dan) dat ik enorm sloom wordt. Echt een giga high gevoel. Gewoon lekker relaxed.
T
TonyMontanaScarfaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
sos

Als je goeie coke hebt gesnoven voelt je neus en er omheen verdoofd, als je je neus ophaalt en slik ( klinkt ranzig) krijg je een bittere smaak in je keel en voelt ook verdoofd...en als het goed is krijg je na het snuiven het gevoel alsof je voortanden er elk moment uit kunnen vallen :rolleyes: dan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders :grin:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verdoving, geluksgevoel alsof je de hele wereld aankan, heerlijk spacen op muziek.. ja ik heb het gister weer een keer ervaren, bedankt voor de reacties. :stoned:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: sos

TonyMontanaScarface zei:
Als je goeie coke hebt gesnoven voelt je neus en er omheen verdoofd, als je je neus ophaalt en slik ( klinkt ranzig) krijg je een bittere smaak in je keel en voelt ook verdoofd...en als het goed is krijg je na het snuiven het gevoel alsof je voortanden er elk moment uit kunnen vallen :rolleyes: dan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders :grin:
Klik om te vergroten...

:beer: Zoiets ja.
Ooit kwam ik hier met de zelfde vragen..
Juist die nieuwsgierigheid maakte het erger bij mij.
In het begin kon ik makkelijk 1 halfje een maand mee doen, of om de 2 maanden ofzo, het sluipt er gewoon heel sneaky in.. dat je vaker en meer gaat gebruiken.. Houd het goed in de gaten.. :beer:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker voldaan gevoel, gehemeltje verdoofd, en na 15 minuten heb ik zin in meer.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn ervaring is trouwens dat de verdoving langzaam op komt zetten (na vijf minuten). Als de verdoving er meteen is is eht waarschijnlijk een ander middel die dit veroorzaakt.

Andere effecten: zweverig, tintelend gevoel in je hoofd. Euforisch. Zelfvertrouwen. Lulkick.
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#16
nuchter, angstig , weinig zelfvertrouwen , smek bek bij veel gebruik moeilijker om met mensen om te gaan...

mijn ervaring
a
acefortunaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij gebruik thuis op de bank: Gelukzaligheid, mega relaxed, verdoofdgevoel in gehemelte, neus, tanden, mijn voorhoofd voelt alsof je een lange wandeling in de vrieskou hebt gemaakt, ik wordt meegenomen met wegen en afslagen in muziek, soms hele heldere leuren zien met mijn ogen dicht en bovenal boter en botergeil... (alleen jammer dat het klaarkomen dan niet meer zo lukt).

Bij gebruik buitenshuis: Ik voel me 20 cm grote dan ik ben, adrem als de neten, lul tegen iedereen, loop een paar passen sneller dan normaal en alles doe ik anderhalf keer zo snel.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#18
van coke word je idd ontzettend arrogant.

als je echt een blij of gelukkig gevoel wil, zou ik toch voor de XTC gaan:wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter123 zei:
Hoe zit het met je geheugen? En hoe lang kan je coke trouwens bewaren?
Klik om te vergroten...
laten we het zo zeggen,ik vind dat ik meer achterlijk word van veel wiet roken...
punt 2
als je 10 mensen vind die coke zolang hebben kunnen bewaren tot het slecht was,dan geef ik je een staande ovatie...
het blijft lang genoeg goed in een luchtdicht plastiekje of zakje.
hij zal hoogstens droger worden. :smoke:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erg bedankt voor het snelle antwoord :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."