Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Olijfboompje zei: Toch begon het zand wel erg lekker aan te voelen en die zon was heel lief voor mij, want hij scheen precies met zijn warmste straaltjes op mij. Klik om te vergroten... Haha, herkenbaar. Heb altijd 't gevoel (onder invloed van MDMA) dat die lieve zon speciaal voor mij schijnt en dat de lasers bij feesten precies op mij gericht zijn. Kan daar helemaal in opgaan. Leuk verslag om te lezen. Mooi dat de 1st time een fijne ervaring is geweest."
"Mindfuck zei: Vertelvertelvertelverteeeel! Ben zo benieuwd hoe je het vond!! Klik om te vergroten... Hij heeft een tripreport geschreven. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=28509"
"Vind de essentie van XTC juist lekker eruit komen op feestjes. Thuis rushen is niet echt aan mij besteed maar heb 't begin dit jaar een keer gedaan uit verveling. Had trek in coke, wilde dat niet gaan gebruiken en toen bedacht dat een pilletje ook een idee was. Dat gedaan, buiten gaan lopen (was toen in die periode dat 't zo sneeuwde). De hele tijd wegglijdend buiten en ik vond het prachtig allemaal. Daarna 2 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Ging nergens over uiteraard. Bij thuiskomst nog een sneeuwpop gemaakt. Dacht dat 'ie prachtig gelukt was. Toen ik de volgende dag ernaar keek leek 't nergens op. Maar ik hield van 'm! Was een leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar. Op feestjes is het zoveel gezelliger. Veel meer mensen om van te houden!!"
"Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij. Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit"
"Fishhead0707 zei: safca zei: Heb altijd binnen mum van tijd grote pupillen. Op 't moment dat ik iets waziger ga zien (voor m'n gevoel) dan weet ik dat 't raak is. Vind 't overigens nooit vervelend, hoort erbij. Heel subtiel nog iets van m'n blauwe ogen te zien. Fijn feestje was dit Klik om te vergroten... Wajoooh goed naar de klote Had had je tot je genomen?? Klik om te vergroten... Dit was op hetzelfde feest als waar de discussie over 'west- en oostindisch doof' ontstond. Tegen de tijd dat de foto genomen is had ik ongeveer 3 XTC pillen genomen. Weet niet hoeveel mg MDMA erin zat, ze waren niet getest. Maar ze deden hun werk damn well! Wel veel last van een onnavolgbare klapperkaak gehad, niet normaal. Dan zijn grote pupillen een lachertje vergeleken bij de spierpijn in je kaak the day after..."
"Olijfboompje zei: Okeeeeeee Na mijn eerste keer kreeg ik geen grote pupillen! Dit was met halve groene canadees dat was wel fijn! Volgende keer zal ik weer kijken hoe mijn oogjes eraan toe zijn Klik om te vergroten... Dat komt nog wel... Grote doppen, niet te stoppen"
"Dodental al opgelopen naar 18! Als ik zo die foto's bekijk en de berichten lees en vooral ook ooggetuigenverslagen hoor dan is het echt verschrikkelijk beangstigend geweest daar in die tunnel. Ongelooflijk dat dit heeft kunnen gebeuren!"
"cropp zei: Ik krijg meestal wel zin om te praten, maar niet om te luisteren... Klik om te vergroten... Herkenbaar. Paar weken geleden op een feest stond een maat van me maar tegen me aan te lullen. Ik volgde er geen woord van, snapte het ook allemaal niet waar 'ie 't over had dus op een gegeven moment zeg ik: "Gast, ik ben West-Indisch doof aan m'n rechteroor. Stop talking!" Vervolgens echt een uur een discussie gevoerd of het nou westindisch doof of oostindisch doof is, hehe. Die eindeloze discussies die voortkomen uit drugsgebruik vind ik echt onbetaalbaar soms"
"1. XTC 2. wiet 3. coke (gebruik 't niet meer sinds 10 maanden, maar vond 't altijd een fijne drug)"
"Sublimo zei: LSD, MDMA, 4-FMP, Ketamine, AMT, alcohol, nicotine. Klik om te vergroten... Geen wonder dat je 't naar je zin hebt gehad op Tomorrowland..."