WappieWappie zei:
Olijfboompje zei:
Fishhead0707 zei:
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen...
Feels like the first time..
Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en bent gaan bijpakken.
Haha ja
![:)]()
Misschien dat ik de volgende keer wel dat halfje erbij pak, omdat ik nu een beetje idee heb hoe en wat het effect is.
Waarschijnlijk zullen andere pillen weer een ander effect hebben maarja.
Met zo'n halfje kan je altijd kijken of het goed valt heb ik hiervan geleerd!
En zo is dat, altijd rustig aan beginnen zodat je een beetje weet wat het met je doet. Daarna kun je, als je daar behoefte aan hebt, de dosis pas wat opvoeren. Als je daar behoefte aan hebt tenminste, anders lekker houden zo. Maar je hebt, als ik me eigen inleef in jouw ervaring ( wat goed gaat want het verhaal is gedetailleerd en heel herkenbaar ) nog maar een lichte MDMA-ervaring meegemaakt. Geloof me, het kan nog veel en veel gekker. ( En voor mij persoonlijk hoe gekker, hoe beter
![:grin:]()
) Maar dan spreek je natuurlijk over hogere doseringen en combinaties met andere drugs. En dat is aan jezelf natuurlijk, hoe ver je daarin wilt gaan. In ieder geval heb je er nu in ieder geval een mooie ervaring bij die niemand je meer afneemt
Jaaaaaaa dat sowieso, schitterende ervaring.
Vond het ook echt leuk moet ik zeggen.
Ik moet wel eerlijk wezen dat ik nu wel een beetje nieuwsgierig ben naar wat meer zoals je al zegt.
Al denk ik niet dat ik het fijn ga vinden als ik het ga combineren.
Mede omdat ik bijvoorbeeld nog nooit heb geblowd of wat dan ook.
Maarja, keertje een hele proberen is mijn volgende aspiratie, natuurlijk eerst een halfje en dan denk een halfje erbij pakken later.
Ik kon trouwens wel goed inschatten wanneer het begon uit te werken, maar ergens opeens dat vergeet ik erbij te melden, toen ik tussen de mensen stond, werd ik opeens enorm wazig, toen ben ik er maar even tussenuit gegaan en gaan zitten. Dat was ook echt het enige wat mij opviel qua effect met soort van visuele gedoe. Maar dat was echt vreemd, want het was veeeeel later, zeg maar een of twee uur later. Verder krijg ik nu opeens te horen dat mensen heel de tijd dachten dat ik ging huilen.
Een ding is zeker en dat is dat het mijn humeur in ieder geval flink beinvloedt!
![:hearteyes:]()