Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen... :hearteyes:

Feels like the first time.. :)

Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en niet bent gaan bijpakken.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead0707 zei:
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen... :hearteyes:

Feels like the first time.. :)

Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en bent gaan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Haha ja :)
Misschien dat ik de volgende keer wel dat halfje erbij pak, omdat ik nu een beetje idee heb hoe en wat het effect is.

Waarschijnlijk zullen andere pillen weer een ander effect hebben maarja.
Met zo'n halfje kan je altijd kijken of het goed valt heb ik hiervan geleerd!

Ja het was een echte prettige ervaring. Gewoon zo lekker vrolijk werd ik ervan. Best wel bizar :P
Zoals op die foto heb ik van 3 uur 's middags tot zo'n 9 uur 's avonds rondgelopen :tearsofjoy:
Ik dacht echt rare shit ervan te gaan zien, maar dat viel wel mee.
Mijn gevoelsbeleving ging wel echt de pan uit, dingen voelden echt intens :P
Intens fijn weliswaar :grin:

Alleen geen zin om te stampen, dat was wat minder. :P :rolleyes:
Mijn maatjes keken mij aan alsof ik gek was, haha, moesten maar lachen als ik rondjes draaide met mijn hoofd en van wat ik heb gehoord heb ik ook nog met mijn handen op mijn billen rondjesgedraaid. :tearsofjoy: :hearteyes:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Olijfboompje zei:
Fishhead0707 zei:
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen... :hearteyes:

Feels like the first time.. :)

Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en bent gaan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Haha ja :)
Misschien dat ik de volgende keer wel dat halfje erbij pak, omdat ik nu een beetje idee heb hoe en wat het effect is.

Waarschijnlijk zullen andere pillen weer een ander effect hebben maarja.
Met zo'n halfje kan je altijd kijken of het goed valt heb ik hiervan geleerd!
Klik om te vergroten...

En zo is dat, altijd rustig aan beginnen zodat je een beetje weet wat het met je doet. Daarna kun je, als je daar behoefte aan hebt, de dosis pas wat opvoeren. Als je daar behoefte aan hebt tenminste, anders lekker houden zo. Maar je hebt, als ik me eigen inleef in jouw ervaring ( wat goed gaat want het verhaal is gedetailleerd en heel herkenbaar ) nog maar een lichte MDMA-ervaring meegemaakt. Geloof me, het kan nog veel en veel gekker. ( En voor mij persoonlijk hoe gekker, hoe beter :grin: ) Maar dan spreek je natuurlijk over hogere doseringen en combinaties met andere drugs. En dat is aan jezelf natuurlijk, hoe ver je daarin wilt gaan. In ieder geval heb je er nu in ieder geval een mooie ervaring bij die niemand je meer afneemt :wink:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
WappieWappie zei:
Olijfboompje zei:
Fishhead0707 zei:
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen... :hearteyes:

Feels like the first time.. :)

Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en bent gaan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Haha ja :)
Misschien dat ik de volgende keer wel dat halfje erbij pak, omdat ik nu een beetje idee heb hoe en wat het effect is.

Waarschijnlijk zullen andere pillen weer een ander effect hebben maarja.
Met zo'n halfje kan je altijd kijken of het goed valt heb ik hiervan geleerd!
Klik om te vergroten...

En zo is dat, altijd rustig aan beginnen zodat je een beetje weet wat het met je doet. Daarna kun je, als je daar behoefte aan hebt, de dosis pas wat opvoeren. Als je daar behoefte aan hebt tenminste, anders lekker houden zo. Maar je hebt, als ik me eigen inleef in jouw ervaring ( wat goed gaat want het verhaal is gedetailleerd en heel herkenbaar ) nog maar een lichte MDMA-ervaring meegemaakt. Geloof me, het kan nog veel en veel gekker. ( En voor mij persoonlijk hoe gekker, hoe beter :grin: ) Maar dan spreek je natuurlijk over hogere doseringen en combinaties met andere drugs. En dat is aan jezelf natuurlijk, hoe ver je daarin wilt gaan. In ieder geval heb je er nu in ieder geval een mooie ervaring bij die niemand je meer afneemt :wink:
Klik om te vergroten...
Jaaaaaaa dat sowieso, schitterende ervaring.
Vond het ook echt leuk moet ik zeggen.
Ik moet wel eerlijk wezen dat ik nu wel een beetje nieuwsgierig ben naar wat meer zoals je al zegt.
Al denk ik niet dat ik het fijn ga vinden als ik het ga combineren.

Mede omdat ik bijvoorbeeld nog nooit heb geblowd of wat dan ook.
Maarja, keertje een hele proberen is mijn volgende aspiratie, natuurlijk eerst een halfje en dan denk een halfje erbij pakken later.

Ik kon trouwens wel goed inschatten wanneer het begon uit te werken, maar ergens opeens dat vergeet ik erbij te melden, toen ik tussen de mensen stond, werd ik opeens enorm wazig, toen ben ik er maar even tussenuit gegaan en gaan zitten. Dat was ook echt het enige wat mij opviel qua effect met soort van visuele gedoe. Maar dat was echt vreemd, want het was veeeeel later, zeg maar een of twee uur later. Verder krijg ik nu opeens te horen dat mensen heel de tijd dachten dat ik ging huilen. :tearsofjoy:

Een ding is zeker en dat is dat het mijn humeur in ieder geval flink beinvloedt! :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erg goed beschreven! Je lijkt me iemand die er erg voorzichtig en verantwoordelijk mee om gaat.
Ik wil je alleen even waarschuwen voor een evt. volgende keer. Je kan beter water drinken in plaats van cola. In cola zit cafeine en dat droogt uit, net als MDMA. Daardoor heb ik een keer een halve hitteaanval gehad.

Combineren -zoals hier eerder wordt aangeraden- lijkt me niks voor jou. Ik denk niet dat je het leuk zal vinden. Je lijkt me meer een type voor heel af een toe een pilletje, net als ik :P
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Olijfboompje zei:
Jaaaaaaa dat sowieso, schitterende ervaring.
Vond het ook echt leuk moet ik zeggen.
Ik moet wel eerlijk wezen dat ik nu wel een beetje nieuwsgierig ben naar wat meer zoals je al zegt.
Al denk ik niet dat ik het fijn ga vinden als ik het ga combineren.

Mede omdat ik bijvoorbeeld nog nooit heb geblowd of wat dan ook.
Maarja, keertje een hele proberen is mijn volgende aspiratie, natuurlijk eerst een halfje en dan denk een halfje erbij pakken later.
Klik om te vergroten...

Ik volgde jouw eerdere topic ook al ( http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=28401 ) en ben nog steeds van mening dat je dit goed aanpakt. Een verstandige gebruiker, dat waardeer ik. Daarnaast zie ik veel zelfdiscipline wat hier ook direct mee samen hangt. Drugs is leuk zolang het leuk blijft. Top :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Erg goed beschreven! Je lijkt me iemand die er erg voorzichtig en verantwoordelijk mee om gaat.
Ik wil je alleen even waarschuwen voor een evt. volgende keer. Je kan beter water drinken in plaats van cola. In cola zit cafeine en dat droogt uit, net als MDMA. Daardoor heb ik een keer een halve hitteaanval gehad.

Combineren -zoals hier eerder wordt aangeraden- lijkt me niks voor jou. Ik denk niet dat je het leuk zal vinden. Je lijkt me meer een type voor heel af een toe een pilletje, net als ik :P
Klik om te vergroten...
Ik heb een combinatie van gedronken.
Toen ik chagerijnig werd ben ik aan de cola gegaan wat voor een heuse opkikker zorgde, daarvoor heb ik eigenlijk meer vloeistof uit fruit gehaald.
Lekker gezond bezig nietwaar? :P

WappieWappie zei:
Olijfboompje zei:
Jaaaaaaa dat sowieso, schitterende ervaring.
Vond het ook echt leuk moet ik zeggen.
Ik moet wel eerlijk wezen dat ik nu wel een beetje nieuwsgierig ben naar wat meer zoals je al zegt.
Al denk ik niet dat ik het fijn ga vinden als ik het ga combineren.

Mede omdat ik bijvoorbeeld nog nooit heb geblowd of wat dan ook.
Maarja, keertje een hele proberen is mijn volgende aspiratie, natuurlijk eerst een halfje en dan denk een halfje erbij pakken later.
Klik om te vergroten...

Ik volgde jouw eerdere topic ook al ( http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=28401 ) en ben nog steeds van mening dat je dit goed aanpakt. Een verstandige gebruiker, dat waardeer ik. Daarnaast zie ik veel zelfdiscipline wat hier ook direct mee samen hangt. Drugs is leuk zolang het leuk blijft. Top :)
Klik om te vergroten...

Ja, qua zelfdiscipline zit het wel goed. Tenminste als ik mijzelf nu niet te hoog inschat.
Ik had natuurlijk nog een halfje over en kreeg het aangeboden, maar heb het toch maar niet gedaan. Ik was bang voor een eventueel te hard effect of wat dan ook. Destijds wilde ik het iig niet.

De persoon in kwestie heeft toen dat halfje erbij genomen en ging dus veels te hard. Ik vind sowieso dat je met drugs verstandig moet omgaan, het is geen kattepis. Je kan er je persoonlijkheid meeveranderen en je lichaam er veels te zwaar mee belasten. Het wordt niet voor lul afgeraden. Ik denk persoonlijk dat ook best veel mensen er jammerlijk slecht mee omgaan. Zie de voorbeelden op feesten.

Ik heb mij voorgenomen er dus niet zo een te worden en ik doe er alles om te zorgen dat het mij ook niet overkomt. Maargoed, mijn reactie is nu denk een beetje offtopic. :)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat alle tips die ik hier heb ontvangen ook zeker hebben bijgedragen aan een goed verloop! Dat waardeer ik zeer!
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha, herkenbaar, dat blije drugshoofd...
:tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk dat je zo een plezier had met een halve pil. :grin:

En het is aangenaam om te lezen dat iemand zo verantwoordelijk omgaat met drugs. :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Olijfboompje zei:
Fishhead0707 zei:
De eerste keer blijft je bij.. dat is het mooie van herinneringen... :hearteyes:

Feels like the first time.. :)

Helemaal super dat je gewoon lekker bij dat halfje hebt gehouden en niet bent gaan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Haha ja :)
Misschien dat ik de volgende keer wel dat halfje erbij pak, omdat ik nu een beetje idee heb hoe en wat het effect is.

Waarschijnlijk zullen andere pillen weer een ander effect hebben maarja.
Met zo'n halfje kan je altijd kijken of het goed valt heb ik hiervan geleerd!

Ja het was een echte prettige ervaring. Gewoon zo lekker vrolijk werd ik ervan. Best wel bizar :P
Zoals op die foto heb ik van 3 uur 's middags tot zo'n 9 uur 's avonds rondgelopen :tearsofjoy:
Ik dacht echt rare shit ervan te gaan zien, maar dat viel wel mee.
Mijn gevoelsbeleving ging wel echt de pan uit, dingen voelden echt intens :P
Intens fijn weliswaar :grin:

Alleen geen zin om te stampen, dat was wat minder. :P :rolleyes:
Mijn maatjes keken mij aan alsof ik gek was, haha, moesten maar lachen als ik rondjes draaide met mijn hoofd en van wat ik heb gehoord heb ik ook nog met mijn handen op mijn billen rondjesgedraaid. :tearsofjoy: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat heerlijke vrolijke gevoel is "onbetaalbaar" van XTC krijg je niet echt visuals hoor zeker niet in deze dosis.

Dat je overgevoelig bent maakt het geweldig en bijzonder. Voor het goede moet je het eens per 2 a 3 maanden doen en lekker de dosering laag houden. Dan blijf je optimaal genieten van je XTC.

Je kan het prima combineren maar ik zou het jou niet aanraden. Kijk met blowen erbij kan prima, maar zou het niet met andere harddrugs gaan combineren.

Je gaat er inderdaad heel verstandig mee om en dat is echt toppie, Goed Bezig.

Deze ervaring zal je voor altijd blijven herinneren.

XTC ole ole... :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, herkenbaar. Ik had op Dominator ook twee halve gepakt. Ging lekker, niet te hard maar gewoon lekker. En super herkenbaar dat je geen zin had om te stampen, dat heb ik ook nooit :P Lekker rond kijken en genieten van de zon en muziek is toppie :xtc:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk report om te lezen, denk dat iedereen die ooit xtc heeft gebruikt zichzelf hier wel in herkent.

Zie je op decibel! :wink:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin: Perfect man dat je van een halfje zoveel plezier. Slim ook om het bij een lage dosering te laten, zo heb je ook minder last van de crash.
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin:
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...

Heerlijk inderdaad... :hearteyes:

XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.

Jij ervaring met echt sterke visuals?

Rustig aan. :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin: Perfect man dat je van een halfje zoveel plezier. Slim ook om het bij een lage dosering te laten, zo heb je ook minder last van de crash.
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...
Haha ja zekers heerlijk :P :hearteyes:

Nu je het zegt over het visuele, de vriendin die naast mij zat, had ook een halve en die had wel de visuele dingen. :hearteyes:

Inderdaad, die hele pil ga ik zekers proberen, maar nu even chillmodus aan tot Decibel, haha. :P
Gelukkig kan ik nuchter ook flink knallen :grin:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Olijfboompje zei:
Inderdaad, die hele pil ga ik zekers proberen, maar nu even chillmodus aan tot Decibel, haha. :P
Gelukkig kan ik nuchter ook flink knallen :grin:
Klik om te vergroten...

Decibel wordt inderdaad voor mij ook feeest en goed knallen :xtc: :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead0707 zei:
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin:
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...

Heerlijk inderdaad... :hearteyes:

XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.

Jij ervaring met echt sterke visuals?

Rustig aan. :)
Klik om te vergroten...
Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeens :openmouth: Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
soldiermoney zei:
Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als alles behalve kut pillen als je het mij vraagt. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
soldiermoney zei:
Fishhead0707 zei:
soldiermoney zei:
XTC heeft jouw heerlijk te grazen genomen :grin:
XTC kan visueel ook sterk zijn, misschien krijg je dat wel als je een hele pil gaat proberen :hearteyes: SUCCES
Klik om te vergroten...

Heerlijk inderdaad... :hearteyes:

XTC kan inderdaad visuals opleveren, maar wel bij grotere doseringen inderdaad.

Jij ervaring met echt sterke visuals?

Rustig aan. :)
Klik om te vergroten...
Jaaajaaa echt realistische shit. Vorige keer na 2 pillen, ik zag een vriend aan komen fietsen. Ik riep zijn naam en hij fietste achter een lantaarnpaal langs, toen verdween hij opeens :openmouth: Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf niet echt visuals gehad met XTC. Maar lijkt me wel leuk juist.

:sunglasses:

Sadpanda zei:
soldiermoney zei:
Was niet leuk meer eigenlijk, het waren ook echt kut pillen. Heel de nacht lopen hallucineren van ridders tot casino´s op mn kamer, met geluid*
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als alles behalve kut pillen als je het mij vraagt. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, het is net hoe je het bekijkt.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dominator was echt een heftig feest :hearteyes:

Zelf was ik ook "heerlijk" helemaal van de kaart hehehe :hearteyes:

Ik heb je trouwens wel nog een paar keer zien ronddraaien/lopen hehehe

Heb zelf net ook een tripreport geschreven over XTC op Dominator :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."