Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"daar doe ik niet aan mee XTC met alcohol. ik smoor er liever op , heb je nog wat een flash effect."
"is het een goede combo? wat voor effect heet het dan met je ?"
"ik vindt het snuiven juist echt leuk. versnijden en dan lekker snuiven. net een stofzuiger"
"happy birthday HOFMAN"
"ja bij mij weed en nicotine al reeds 4 jaar. ben net 18"
"ik heb eens tijdens men slaap allemaal dingen gezien als ik men ogen gesloten had. overal zag ik beelden van de dagen er voor. kon er mar niet door in slaap vallen. een echte bagger nacht gehad"
"ik ga zoiezo terug naar FEEST IN HET PARK ! ! ! zwaarste junkie festival ooit :d flashe in de botsauto's"
"normaal is er nix aan de hand. ze gaan geen big deal maken over 0.1 gram hoor ^^"
"ik wil het altijd al eens een keer proberen met vrieden..... 1 keer kan toch geen kwaad., heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen. hier bij ons in antwerpen kost het 50 euro de gram."
"kan je aan DMT geraken in antwerpen?"