Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgepakt wat nu?

gepakt wat nu?

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, op een strafblad komen misdrijven, geen overtredingen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Al word liegen tegen een ambtenaar in functie ook niet echt gewaardeerd...
R
RiekLid
01-01-2024, 00:00
#3
mm
mja ... ik wist het niet dusja :)

en die vriend van me had het zakje achter zich liggen terwijl ik op de baan toezicht hield...


we zullen wel niets hebben zeker?

dat zal wel niet naar parket gaan ? of ???
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, ik had over het hoofd gezien dat het om belgie gaat :)

Maar ik denk dat dat weinig verschil maakt eigenlijk.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Riek zei:
wat zijn de straffen als hij het nu gekocht had?? wordt dan alleen de dealer gepakt of?
Klik om te vergroten...

Enkel als iemand zo stom is om voor 0.1 gram z'n bek open te doen tegen de politie.
R
RiekLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja in dat zakje zat niets meer in he hij had dat snel weggegooid maar de politie zag wat op de grond liggen... ik gok hetgene dat op de grond lag 1-2 lijntjes waren ofzo?

ze wouwen proeven doen om te testen maar hbben het uiteindelijk niet gedaan dus?
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja veel meer kan ik er niet over zeggen. dus gwn afwachten is de booschap.
R
RiekLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja in principe kunnen ze niet veel doen denk ik he...

toch teovallig dat al die verslaafden gepakt worden en mijn maat en ik dan ook eens verhoor moeten doen éh...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
als het minder is dan een gemiddelde gebruikershoeveelheid, is er weinig aan de hand. Maar waarom weggoien als de politie in de buurt is? ik had gewacht tot die weg waren. Als je iets van de grond oppakt, is dat niet strafbaar, wat het ook is... (uitgezonderd steekmessen of vuurwapens)

Als je het nu in je hand had gehouden en op straat loopt en het laat zien, dan is er heel wat minder verdachts te zien..
R
RiekLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja hij ging mss die lijn leggen ofzo ik weet ook niet ze...
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Riek zei:
ja ik had ook gezegd dat het gekocht was maar men maat niet... dus...


hij zegt dat het dus echt gevonden is...


ik ben benieuwd, op een strafblad komt zoiets niet denk he?
Klik om te vergroten...
Waarom zeg je dat het gekocht was terwijl het niet zo is? Wat kunnen mensen zich paranoia maken om niks. Lach die agent uit ze hebben geen poot om op te staan.
R
RiekLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja maar ik wist het helemaal niet van waar het kwam dusja :)


nu kunnen ze wrs ook niet veel doen he? of wat?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een paar maanden cel wegens meineed denk ik :P
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat word de cel delen met bubba
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
de waarheid is het beste...


ik zou zeggen

"mwa... lag hier in t steegje, vond ik toen ik stond te pissen, misschien was t wel coke, wilde t ff laten testen"
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
maarom hier vragen en niet bij een advocaat? :confused: :rolleyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als gebruik niet strafbaar is, en bezit wel, dan zeg je;

JA gast ik 'zei' wel dat 't gekocht is...maarja je moet me ook niet geloven man, ik ben vercrackt als een malle!

Ik herrinner me net dat we 't toch echt gevonden hebben :P
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je mag toch 0.5 gram bij je hebben? Ze pakken het dan alleen af maar geen verdere vervolging ofzo.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
als je land op schiphol met 999 gr mag je na 1 uur na huis.....
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
aXXis zei:
Je mag toch 0.5 gram bij je hebben? Ze pakken het dan alleen af maar geen verdere vervolging ofzo.
Klik om te vergroten...

Je mag het nog steeds niet bij je hebben. Bezit, handel en productie van harddrugs is strafbaar. Ze gaan over het algemeen alleen niet over tot zware vervolging, wel een geldboete soms. En dat geldt alleen in Nederland, deze topicstarter heeft het over Belgie, zoals je misschien wel gelezen hebt. Daar gelden dus andere regels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."