Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"moonflower zei: Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effect dat ze opleveren, net als bij wiet ?? Klik om te vergroten... Een zakje mexicaanse paddo's is goed voor hallucinaties. Let dan wel weer op dat de een hele nuchtere maag hebt. Het beste is zelfs een dag niks te eten of een weekje dieet te houden. Je gaat leuke dingen zien en je bent ontzettend blij. De stoeptegels zie je ronddraaien en bewegen ook hebben ze gekke kleurtjes. Als je in de buurt bent van bloemen, planten of bomen zie je ze groeien en lijken ze veel groener dan ze zijn. Je ziet echt van alles bewegen, zo'n beetje alles wat je tegen komt op straat. Een vriend van mij heeft zelfs een keer kabouters gezien. Ook een tip: drink genoeg water en geen alcohol, want die ontkracht de paddo's. Als je een slok water neemt, zie je alles weer even een beetje normaal en een minuut later zie je weer gekke dingen. Echt een melige drug en je zou haast zeggen een aanrader"
"Een weekje geleden heb ik zelf een kweeksetje gekocht om paddo's mee te kweken. Na een week is er echter nog niks gaan groeien en ligt er een beetje wolachtige schimmel op. De temperatuur is goed, er is genoeg licht en ook krijgen "mijn kindjes" genoeg lucht. Kan iemand me vertellen wat er mis is gegaan of wat ik fout heb gedaan?"
"Het beste kan je gewoon gelijk gedroogde kopen. Gewoon opeten, het is even vies maar goed het effect des te beter..."
"Ajax kan je beter uitroken..."
"Freek zei: Radolf wizard of the West zei: Hehehe, ja dat is natuurlijk ALTIJD relaxed!!! Maar salvia diviniorum rulez... Klik om te vergroten... dat zijn?.. paddo's? Klik om te vergroten... Nee, wel fokking duur. Gebruiken met een waterpijp, werkt geweldig...."
"Ik hoorde van iemand dat wanneer je witte, let wel witte wodka met red bull mixt en dan 50%-50% en je neemt er 4a 5 glazen van het dezelfde werking heeft als coke door een een of andere vage chemise reactie van beide taurines. Na zelf proberen komt het gevoel wel overeen met snuiven.. Weet iemand hier meer van??"
"looyke zei: ben je je nog nie echt goedkoper uit, tenminste als je de drank in de kroeg haalt, toch?! Klik om te vergroten... scheelt ook weinig als je het in de supermarkt haalt, het enige voordeel is dat je neusslijmvlies en je gebit niet zo stuk gaan"
"jakmanus zei: Dag mensen, ik wil heel graag een keer een cake bakken weet ook alwel hoe hoe het moet enzo maar ik kan nergens lezen of het gaat stinken naar weed. Jah het zal wel denk ik maar ik woon thuis en dan moet je daar wel rekening mee houden vindt ik. mzzl[/img] Klik om te vergroten... Gewoon hasj gebruiken. Smelten in boter laten stollen en in een cakemix van Honig ovzo gooien. Voila spacecake. Je ruikt eigenlijk niks. Wel langer laten bakken dan een gewone keek."
"WcEend zei: maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie Klik om te vergroten... Gaaaaap. Goed voor de schatkist jah. Maar als jij een jointje wil kopen ga je bij legalisering jezelf blauw betalen aan accijnzen. Kijk alleen al naar de sigaret: 80% belasting..... Gedogen is echt beter dan legalisering. Bovendien het verbouwen en zo op de vrije markt gooien is ook een van de domste dingen die je kan doen. Want zoals een ieder weet bij vrije marktwerking gaat het niet om kwaliteit, maar kwantiteit."
"Gebruik het als je examen hebt"