Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken."
"MDMA = werkzame stof in XTC pil. Zelfde spul dus."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Goede manier ook om je MDMA en serotonine te verneuken."
"MR_I zei: Als je het dan toch doet (mdma nemen) Koop ipv pillen ,mdma poeder (dit is 10x 100mlg=1gram mdma kristallen. Dus koop je eigenlijk 10 xtc pillen. Het is zuiver zonder toevoegingen en een volwassen lichaam neemt 100mlg mdma op en de rest plas je uit ! Dus in normale woorden...als het zuiver is kan je lichaam niet harder dan hard gaan ,snap je. Wel in bommetjes vorm nemen ipv snuiven. 1gr mdma= € 20 Je kan ook geen overdosis krijgen van pure mdma (lichaam neemt niet meer op dan 100mlg !!! Kijk wel uit dat je geen speed of mdea krijgt want daar kun je wel een o.d (overdosis van krijgen). mazzel en kids kijk uit je bent een rund als je zonder info met drugs stunt. :P Klik om te vergroten... Cool story bro. Iets teveel kristalletjes gehad? Wat een onzin."
"Scralemonkey zei: Veggel zei: Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao. Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Als je een pil hebt die op PillReports staat waar 10+ mensen van bevestigen hoe sterk ie is, dan heb je een goeie indicatie van de hoeveelheid MDMA in je eigen pilletje ja. Er worden gewoon labresultaten van een bepaalde batch pillen op gepost."
"Seal betekent vrij vertaald ook gewoon 'afsluiting', als in luchtdicht maken. Snowseal is daar weer een woordspeling van."
"Verwachtingspatronen spelen ook een erg grote rol, dat gevoel krijg ik steeds meer. Hoe langer de pauze, hoe meer je er van verwacht, hoe meer het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen. Denk dat het belangrijkste is ook (gelijkwaardige) voldoening halen uit andere dingen in je leven. Los van de heerlijke high zet het je wel aan het denken trouwens zo, xtc."
"Als ik geen geestelijke problemen had zou ik ze wel krijgen van elk weekend MDMA."
"Harderstyles zei: Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben. Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest! Klik om te vergroten... Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?"
"Likjes nemen, is wel moeilijk te doseren. Je kunt eventueel van te voren het poeder op het oog in 2 of 4 dosissen splitsen dan weet je ongeveer waar je mee bezig bent. Bommetje = capsule. Kun je van te voren vullen, maar op het oog ook moeilijk te doseren. Wel beter doseerbaar dan op het feest zelf aangezien het daar ws druk is en je het op de plee ofzo zal moeten doen."