Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt mij toch al zoiets van een soort geestelijke verslaving, alleen aanwezig in de aanwezigheid van die andere mensen, het is te beheersen mits ze er niet zijn, en de zooi moet op... ervaar zelf zoiets , sinds ik xtc slik . heb mezel voorgenomen , 1/2x op 10 weken tijd .. meer niet!! alleen op een feest, - merk dat ik toch soms de weken aftel en uitkijk naar de week wanneer ik weer Los mag gaan... Kan je denken is heel wat anders... Ga niet meer na die feesten en je bent ervan af..das klopt niet bij mij , want vind juist dat snoepje , zo,n nacht nog mooooooier maken. en herken dat in alle andere partygangers, die ook genieten, Maar coke schijnt dus veel sneakier te werken en je mind hou je zelf voor de gek.... mezelf verbieden vind ik geen optie net alsjezelf coke verbieden voor anderen zo moeilijk is.."
"T lijkt of je angst om je kinderen te verliezen ,je tegenhoud. Je hebt juist niets te verliezen, Kan Niet-bestaat niet. Je Kan alles als je maar Wil! Is uiteindelijk ook veel beter voor jezelf en je kinderen om hulp te zoeken toch? en juist met prof. hulp kan je samen je dingen verwerken en door medicatie de depressie voor te blijven of te behandelen. Je partner en vrienden staan achter je . Stop met die zooi en laat je niet lleiden door je Angst! Heel veel succes!!!"
"Hou vol !! Je kan het!"
"Und jetssst, oe ist nu met je ?? Hoop goed, liefs , R"
"Heb t 1 keertje geprobeerd (op een feest in dance-club) (combinatie van eerst xtc en wat later ghb )en werd er inderdaad veel te overmoedig van en te vrij na mijn idee. Dacht na elke aktie die ik nam , 2/3 sec. later..my god wat doe ik nu, dit zou ik Nooit doen als ik niet onder invloed zou zijn. Wilde kroelen met anabolen types waar ik normaliter met groteboog omheen loop! Okee van xtc kan je een labrador worden-een allemansvriend , maar normaal ben ik vrij selektief , (nu dus absoluut helemaal niet meer , had zelfs denk ik een massamoordenaar nog om de nek gevlogen zonder scruples) Sprak een portier aan met de vraag, why the hell wat staat iedereen hier strak man ! Daar hoor jij toch iets aan te doen waaroptie me aankeed van meid .....?? Grenzen vervaagen..en voelde aan als een dronkemansroes. Heb na die nacht ook niet goed geslapen ,maar juist super onrustig. Voor mij geen ghb meer ..te gevaarlijk snoepgoed.. a vanwege m,n karakterchange b- doseringsprobleem c al teveel weekendverslaafde gezien."
"Nu zeg je er iets bij he....iedere Verstandige gebruiker.. Aan drugs gebruiken is niks verstandigs aan..t kan alleen een super fijn genotsmiddel zijn - mits geen misbruik .. teveel te vaak.. Niet iedereen is ook meer met z,n volle verstand als tie onder invloed meer bijpakt.. Bedoel dit niet als kritiek.. Maar gewoon ..Zeg nooit nooit..t kan de slimste/ de verstandigste overkomen .. Zal ook wel afhankelijk zijn of je t zogenaamde verslavings-gen in je genen hebt of zwakke sociale omstandigheden- or whatever..Maar uit alle lagen van de bevolking en op alle leeftijden kunnen mensen voor gaas gaan.. Tis denk ik meer ..hoe avontuurlijk ben je en hoe graag expirimenteer je met t onbekende.."
"Vriend van me voelde het aankomen, was combinatie met xtc en ghb , iets teveel genomen. Hij werd wat misselijk en moe en zei ik ga Nu , naar de auto. Goed dat ie gegaan is , heeft 2 uurtjes geslapen en werd weer wakker. Had ie binnen inslaap gevallen , krijg je inderdaad van die situatie,s dat je afgevoerd wordt... terwijl dat in dit geval niet nodig was. vind het best leuk wat ghb maar blijf bang dat ik teveel neem... dus neem altijd maar 1 ienemiene slokje"
"maximaal 3, kan meer niet handelen..en is van 22.00 tot 6.. wil altijd nog wel onder controle hebben , wie ik ben, waar ik ben..ezv.."
"Inderdaad je wilt niet horen.. Maar drie maanden niets gebruiken is the only way.. Tis nie meer leuk zonder drugs...jammer , jammer ook voor je hersenen , je bent 17 ,dus ze zijn nog niet volgroeid je bent ze aant verneuken.. je wilt t niet horen. prima.jou keus! Lichamelijk of geestelijk verslaafd..is t niet allebij net zo tricky..? Succes in fantasialand en de efteling..int sprookjesbos van t leven. Maar vergeet niet je kiest altijd zelf ! Aanvaard en accepteer dan ook de gevolgen ervan, al lijken die Nu peanuts en blijken ze later enorm Groot te zijn."
"Goed van je Sterk karakter heb je !! M,n complimenten ."