Jadi zei:
Ik ben nog nooit bijna slaap gevallen tijdens het eten met diaze, maar dat zal wel aan mijn verrekt hoge tollerantie liggen :P
Same here, ik neem gemiddeld 2mg xanax per keer in om even een kleine roes te hebben, veel stelt dit niet voor, diazepam heb ik ook een keer gebruikt, stelde nog minder voor.
Waarschuwing voor beginnende gebruikers, na 2 a 4 weken ben je al verslaafd. (zoals ik nu) ga in therapie, maar dat helpt geen moer, als ik eraan geraak neem ik, en liefst zoveel ik kan
even bv xanax vergelijken met diazepam, xanax 0,5mg is ong. hetzelfde als 10mg valium. zoals gezegd werkt valium langer maar is het roes effect veel minder. om echt eens goed relaxed met een smile op je gezicht over straat wil lopen moet je loramet/ eg lorametazepam nemen 2x2mg als je niet veel gewoon bent qua benzo's. Nogmaals neem het niet elke dag.
terplekke in slaap vallen heb ik nog nooit voorgehad, je valt pas in slaap als je echt gaat liggen in je bedje of als je het samen inneemt met alcohol.
Veel benzo's en dan alcohol drinken raad ik ten zeerste af, je pist in je broek valt op de grond en kotsen doe je zoizo, mensen kunnen hier zodanig van schrikken dat je de volgende dag in het ziekenhuis wakker wordt met een enorme blackout en schaamtelijke verhalen van je vrienden.