#1
pffft,lijnen leggen doe ik al jaren niemeer aan...tegenwoordig zijn het alleen maar hoopjes 


of dat mensen het in een soort kettingtje hebben en het daar gewoon uit nemen 


Djo zei:Een bullit is misschien dan wel handig in gebruik, maar ik vond dat je altijd weinig voelt van wat je binnen kreeg en idd dat er altijd wel wat blijft plakken.
Je kunt het ook op een creatieve manier neerleggen.
Neem een foto bijvoorbeeld van een hele knappe blote vrouw en schuif deze achter het plastic van een cd of als je een cd hebt met een mooi plaatje gebruik je die.
Daarover ga je je poeder in die vorm leggen.
Je kunt uiteraard ook een doorzichtig plaatje over je uitgekozen plaatje leggen.
Heel leuk vertier! En succes verzekerd!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."