Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanideen

Waanideen

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zal idd vast niet de enige zijn.
Als ik wat dagen wakker ben na speed krijg ik ook het idee dat ik achtervolgd word.

Wat wil je met dit topic bereiken, tuurlijk ben je niet de enige :) .
En je bent verslaafd,maar dat weet je zelf denk ook..
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het gevoel dat ik achtervolg word, en dat mensen mij in de gaten houden, ook krijg ik af en toe van die rillingen door mijn lichaam heen


Ben ik de enige?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je meer moet slapen en van de drugs af moet blijven
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat probeer ik nou al zo'n 3 jaar om te stoppen
maar dat wil niet echt lukken
6 weken clean geweest en daarna weer de fout in

Gebruik nu al zo'n 10 jaar
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar ik denk niet dat het van coke komt, ik heb gewoon een beetje sterallures ^_^



:grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sometimes the paranoid seem to be followed.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent verslaafd zoek goede hulp en red jezelf ....

dan wordt je ook niet meer achterbvolgt wedden !!

Succes

:wave:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik dat soort paniekaanvalle krijg dan ga ik altijd blowe, voor mij werkt dat prima
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blowen heb ik 8 jaar gedaan vreemd genoeg kon ik daar
wel in 1 x mee stoppen
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoppen met de coke!
Of je moet het leuk vinden om achtervolgt te worden natuurlijk
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je maakt jezelf ook steeds gekker en gekker. Als je denkt dat er iets gebeurt focus je je erop en het komt harder.

Slaapgebrek = Hallucinatie/achtervolgingswaanzin.
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#12
htweeoo zei:
Als je denkt dat er iets gebeurt focus je je erop en het komt harder.

.
Klik om te vergroten...


Ben ik inderdaad volkomen met je eens dat is wat ik bedoel
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jij als topigstart schrijft klinkt mij bekend in de oren ( heb t zelf ook gehad ) , paranoide , ruzie zoeken, problemen om niets , Kwaad om het minste geringst, kort lontje , super snel van je stuk gebracht, achter alle s'iets 'zoeken, alles is je teveel etc

Klinkt als veelvuldig gebruik, dus je lichaam is op ( door slaapgebrek, vitaminegebrek en die troep zelf,. stress !! , je ongelukkig voelen, geen vat meer op je eigen leven etc etc etc ) en dat vind geestelijk zijn weergang.

Zo en zo verslaafd zijn op zich vreet al alle leven uit je en is al vermoeiend genoeg.

Schrijf veel van je af hier, blijf nadenken over je zelf - je leven- je gevoel. , probeer meer tot jezelf te komen, open je ogen, jij gaat die kracht echt wel vinden hoor om hier mee te kappen. Want beter word het niet: alleen maar slechter. Ik kan je alleen maar laten zien dta je eruit kan komen, ik ben namelijk echt niet beter dan een ander: en mij is het ook gelukt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zijn typisch coke psychoses, krijgt bijna iedere zware cokefreak ooit mee te maken. Het betekent wel dat je manier van denken inmiddels al flink door de coke gestuurd wordt en je geestelijk op alle vlakken van coke afhankelijk bent geraakt. Een troost: als je helemaal stopt met gebruiken en clean wordt, zullen de psychoses vanzelf helemaal weer verdwijnen. Ik twijfel alleen of het jou nu nog wel lukt om op eigen kracht te stoppen, nu ik dit van je weet..... Je moet dan wel echt een ijzersterke discipline hebben, maar misschien is de liefde voor je gezin inderdaad sterker dan je drang naar coke, ik hoop het voor julie!!! Als je denkt te twijfelen, raad ik je wel aan dan niet te blijven aarselen en zo snel mogelijk contact op te nemen met eenhulpinstantie....


(p.s. ik heb hulpverlening gestudeerd, met (coke)verslaafden en daklozen gewerkt en heb een periode van mijn leven mezelf met enige mate afhankelijk gevoeld van coke. Ik ben inmiddels geheel coke-onthouder, gebruik nog wel maandelijks speed, maar dat heb ik nu meer dan een half jaar redelijk onder controle, na 2jr dagelijks gebruik....)
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#15
belachelijk hoeveel domme reacties er geplaatst worden waar hij overduidelijk geen ene moer aan heeft! Als je geen donder te zeggen hebt, doe het dan ook niet joh, logisch toch of niet soms?

waanideeen komen vaker voor bij mensen die veel gebruiken, ik heb er ook zo nu en dan last van, veel van mijn vrienden ook. hou gewoon in je achterhoofd dat je de dingen die je denkt alleen maar denkt omdat je gebruikt hebt, dan zal het wel goed komen.

ga lekker losss
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
Ik denk dat je meer moet slapen en van de drugs af moet blijven
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook .... en stop meteen met het neurotische post gedrag van je !

Get a grip and get a life ?

:hearteyes:

ALs Noortje het kan kan iedereen het, gewoon kappen met die anuspoeder.

Stonie
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
rambo-berg-geit zei:
belachelijk hoeveel domme reacties er geplaatst worden waar hij overduidelijk geen ene moer aan heeft! Als je geen donder te zeggen hebt, doe het dan ook niet joh, logisch toch of niet soms?
Klik om te vergroten...
waar heeft hij dan wel wat aan volgens jou?????
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
rambo-berg-geit zei:
belachelijk hoeveel domme reacties er geplaatst worden waar hij overduidelijk geen ene moer aan heeft! Als je geen donder te zeggen hebt, doe het dan ook niet joh, logisch toch of niet soms?

waanideeen komen vaker voor bij mensen die veel gebruiken, ik heb er ook zo nu en dan last van, veel van mijn vrienden ook. hou gewoon in je achterhoofd dat je de dingen die je denkt alleen maar denkt omdat je gebruikt hebt, dan zal het wel goed komen.

ga lekker losss
Klik om te vergroten...

"Ga lekker losss"

Deze jongen probeert serieus van zijn cokeverslaving af te komen en jij komt hier met zo'n reactie.... Wie is hier nou de domme Rambo geit??

Wie o wie? :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind stoppen een goed advies jij niet geiten n**ker ?

waarom reageer jij dani inhoudsloos ?

je hebt 1 punt ... niet reageren is soms zo moeilijk zelfs dwangmatig onmogelijk..

Zoals NU.



:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."