Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed: speedcore LSD: Spinal en steen - Uitgezaaid DMT: Kinderen voor kinderen Wiet/hasj: Afroman PCP: dubstep Datura: Een combinatie van de hierboven genoemde muziek. Luister deze muziek bij die soorten drugs en ik beloof dat je een goede tijd zult hebben. De muziekmoleculen werken namelijk op dezelfde neurotransmitters als de drug zelf."
"Datura Stramonium en snel en veel met wat crack en een vleugje meth + heroine"
"makro, sligro, blokker, marskramer en vast nog wel meer"
"Ik heb nog niet zoveel gedaan maar tot nu toe is dit de volgorde: 1. XTC (+ lachgas) 2. truffels/paddo's (+ lachgas) 3. wiet/hasj (+ lachgas) Ik zou de meeste drugs nog wel is willen proberen maar ik denk niet dat die kunnen tippen aan het heerlijk xtc gevoel :P"
"XTC Lachgas Alcohol Hasj + Wiet truffels (snapte er niks meer van en een vriend ging bad) Lachgas combineert goed met alles, lekker spul."
"De humor ervan in zien"
"Exceptional Insight zei: Lukt je nooit. Klik om te vergroten..."
"Rukken"
"Sterke visuals en ik had een uur na het eten van de truffels een sterk gevoel van verwarring. Ik snapte de wereld even totaal niet meer. Ik vond dat persoonlijk niet zo erg. Later in de trip werden mijn gedachtes wat helderder en begon ik echt diep in mezelf te kijken. De visuals bleven aan. Was mijn eerste trip en was best sterk naar mijn idee Mijn vrienden die wat meer ervaring hadden vonden het ook erg sterk. Het was het geld wel waard."
"Johnny Snow zei: In de gay-scene is vooral het minst krachtige tabletje Methamfetamine populair, Crystal Meth is de nog meer potente vorm en amper aanwezig - al heb ik een Nederlandse bron die constant lab geteste eind in de 90% totaal onversneden, zuivere kristallen verkoopt voor een prijs goedkoper dan in the USA. Ook al weten mijn close vrienden hiervan en zijn velen benieuwd, ik ken niemand die er zich aan waagt of die het ook gebruikt, en ik ken nochtans enkele totaal losgeslagen gekken die tot ik Crystal Meth aan hun mijn ervaring vertelde dacht dat ze geen grenzen, maar crystal meth, en het roken, niemand die het aandurft. Er is wel een toename in gebruik, met name eigenlijk in hoofdzaak in Amsterdam, maar het blijft een groepje enkelingen hier bij ons die Crystal Meth roken. Buiten die ene bron zou ik ook nergens anders aan het spul kunnen krijgen - en verder, voor zover ik weet, halen zij hun voorraden voor verkoop via Canada komende van Mexico, wat ik kan geloven omdat het totaal zuivere Meth is en Mexico toch de beste producent en de grootste ook voor dit product is. Crystal Meth is maar voor enkelingen iets om eens een tijdje te doen en niet verslaafd en kapot of dood te gaan, ook door de horror-verhalen die je te zien/horen krijgt over CM hebben veel mensen terecht angst voor deze drug, het is dan ook een drug die eigenlijk net iets té zwaar is op elk vlak om nog aan te kunnen. Maar als je ijzersterk bent, het is wel een hele ervaring het eens meegemaakt te hebben! - zolang je niet dood neervalt... Klik om te vergroten... Uiteindelijk is het wel gewoon een soort hele sterke speed. Volgens mij is het verschil tussen speed en meth dat meth ervoor zorgt dat er nog meer dopamine en noradrenaline gereleased wordt en blijft hangen in de synaptische spleet. Ook kan meth gemakkelijker door de bloed brein barriere penetreren. Het grote gevaar is dat de hoeveelheid dopamine die vrijkomt tijdens het gebruik onmogelijk geevenaard kan worden op naruurlijke wijze. Volgens mij is dit bij speed al zo, maar bij meth al helemaal. Het zal dus als ex gebruiker een hele uitdaging zijn om motivatie te behouden om nuchter door het leven te gaan omdat je het gevoel krijgt nergens meer voor beloond te worden. Situaties die je vroeger een onwijze kick gaf doen je nu ineens niks meer. Maargoed al bij al lijkt het me dat 1 keer gebruik niet zoveel kwaad kan, mits je weet wat je doet en idd sterk in je schoenen staat. 2 keer gebruiken wordt al gevaarlijk en als je nog vaker gaat gebruiken verpest je echt je brein (dopaminesysteem) denk ik."