Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heron was weer te beestig. Heb de indruk dat gebruik daar wel de pan uit swingde, ofwel doe ik aan zelfprojectie ook iets van een 3,5h geslapen, straks gaan werken. en volgend weekend is het rhakti dei, jeuheuj. Zalig, dat open-air seizoen."
"Die treinen waren een hilarische noot. Stel u voor, daar in het verre limburg, zit je zo rustig op de trein, beetje dromerig naar buiten te kijken, en opeens, flash, een bende van een 100 uitzinnige lsd-apen die één of ander oerdansritueel praktiseren. "Nee, da kan nie, ik droomde, twas een zinsbechoocheling, da kan nie" zullen er een paar gepijsd hebben."
"Ik ben al es gepakt, heel stom, zat in een station na een fuif speed te snuiven, had het uitgerekend, nog drie lijntjes ieder uur voor mijn trein kwam, had dat daar klaargelegd, beetje verstopt achter mijn cdkistje, komen daar opeens toch wel flikken toe, fuckin stationbediende was komen kijken (om 4h snachts, wie weet in godsnaam da er dan fuckin station beambten zijn???) ik der naartoe, zij onmiddellijk naar de hoek waar al mijn spullen lagen, en ook dus die cd met drie lijnen op, gedaan of mijn neus bloede en zeggen van 'cddoosje met drugs ik weet niks van' dan gingen ze het wat nader onderzoeken, bleven maar doorgaan over een cddoosje, en wezen naar mijn cdkist, dan wouden ze die wegnemen, pak ik het cddossje ernaast met de speed op en kip het gelijk om, dat hadden ze gezien natuurlijk zij: waarom heb je dat nu gedaan ik: omdat jullie niks zouden vinden natuurlijk dan meegevoerd naar politiestation, ondervraagd, ik had gelukkig niets anders bij, pv opgesteld voor gebruik van speed, niet voor bezit. zaak is dan geseponeerd geweest gelukkig nooit meer iets van gehoord"
"tis weer een paar maand geleden, ik ga es achter wat nieuwen. En nu miss eens 0.5 in een bommeke, k ga zien, wie weet, wat gaat er dan gebeuren?"
"platduwen idd met de truuk let de kaart, je schuift de kaart half-plat half-opgericht over de coke, dan gebruik je één kaart als steun en ga je keer over keer met die andere kaart tegen die andere kaart, de beste manier om met twee kaarten fijn te malen, begrijp je wat ik bedoel?"
"sos is toch psychologisch een raar ding, ben er nu al 6 maand vanaf, maar toch met op deze site te komen en al die verhalen over gebruik te lezen had ik het opeens weer zitten, ik kon aan niets anders meer denken dan een pijpje zetten, gisteravond, en deze morgen toen ik wakker in mijn bed lag, heb het maanden aan een stuk echt misbruikt, en kende het gevoel van 'craving' toch al, maar dat het nu na 6 maand nog opeens kon terugkomen ben ik toch enorm van verschoten nu heb gtje bestled, maar niet voor te basen, is voor nieuwjaar, de enige manier waarop je sos op een veilige manier kunt doen volgens mij, houd het voor speciale gelegenheden, verjaardag, nieuwjaar en zo stuff"
"mijn ervaring, en wees maar zeker, dat is gedegen ervaring, is dat bommetjes directer werken, neem dezelfde hoeveelheid als een lijn, en je gaat langer strakker staan, lijnen werken sluipender, je kan lijnen zitten leggen, en de indruk hebben dat je niet zo strak staat, maar ho maar, strak sta je, alleen heb je het niet door, pak dezelfde hoeveelheden in een bommetje, en na een half uur, paf, strak sta je, constant, pas op met lijnen, voor je het weet ben je drie dagen wakker, pff, met bommen soms ook, maar als je gecontroleerd wil gebruiken, bommen, lijnen zijn bedrieglijk van gevoel, voor je het weet heb je een 3-dagen portie binnen"
"Zo een bullet is superhandig, ik kan naar een fuifzaal gaan waar speed totaal niet "in" is, lang de kant van de zaal gaan zitten, pintjes kappen, en regelmatig zo een snuifje pakken, zonder dat ook maar iemand dat door heeft. De meer "normale" mensen weten totaal niet van het bestaan van zo een ding af. Dus ook al zien ze je een snuifje nemen, dan hebben ze het zelf nog niet door, echt super. Ik zoek er enkel wel nog met iets groter reservoir dan wat ik nu heb, ni is het een portie van een 1/3 van een normale lijn. Die die in belgië te verkrijgen zijn tenminste, in nederland weet ik da je er grotere kan krijgen. Moet nog eens op bezoek komen bij de noorderburen. Kan iemand hier me zeggen in welke smartshop, in a'dam bijv je zo één kan krijgen met groter reservoir?"
"Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt, maar dan is het andere altijd open, en ze wisselen mekaar af, tenzij ik met een snotvalling zit, dan helpen alleen de grove middelen, rhino spray derin, vier keer spuiten, goed doortrekken dat over gans neusholte wordt verspreid, 5 min wachten, en hup neus weer vrij, meestal wel voor niet lang als je een snotvalling hebt."
"Wat is het probleem eigenlijk? Pasta-pep, hell, als ik geen pasta krijg koop ik het niet, op bordje leggen, uitstrijken met mes, 10 min laten liggen. Kap kap kap met de bankaart, gaan we heen en weer, didelie doedelie, snuif ligt klaar voor de zoveelste keer."