Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha gewelidig gedichtje rsw"
"straks is het eindelijk nog eens zo ver. mijn hofmannetjes liggen klaar ik heb er zin in :P en nu voor de eerste keer lachgas in combi met lsd. ik ben benieuwd wat het samen geeft peace"
"mooie tuin heb jij als ik trip pak ik het zegeltje liefst tege de namidag meestal blijf ik dan ook binnen of in de tuin want onder nuchtere mensen komen vindt ik maar raar dan staar ik ofwel naar de grond ofwel gaap ik iedereen verwonderd aan en sla ik wartaal uit. als het dan donker wordt ga ik altijd wandelen liefst in een onbekend bos. muziek luisteren, tekenen, wiet roken, absurde conversaties voeren met men medetrippers en vaak drink ik ook liters bier omdat ik het zo lekker vind onder lsd :P"
"Ik wordt ook vaak heel lam onder de stoeltjes, paddestoelen kan je wat vergelijken met tv kijken, je neemt waar en wordt door verschillende emoties en gevoelens overmeestert en verwondert. Bij lsd ben je zelf de regisseur, onder lsd kan ik niet stilzitten noch zwijgen daarom heb ik nog nooit alleen getript op lsd omdat ik mij ga vervelen vrees ik. en ik zou echt niet kunnen kiezen tussen de twee, een half jaar geleden waren de paddestoelen heilig voor mij en nu spreekt lsd mij meer aan."
"ik ga het zeker binnekort nog eens teste en als ik dan 20gram over heb zou ik ayahuasca kunnen maken"
"En de pot gewoon in de vriezer zetten? vormen dan geen kristallen?"
"verkopen ze nog growboxen in de smartshops? of zijn die ook al verboden? want ik ben bijna door mijn voorraad van men eerste growbox"
"klote klote klote en de smartshops juist over de grens? roosendael en omstreken? stom kut verbod. alcohol word ook niet aan banden gelegt en er zijn er genoeg die verongelukke, doodrijden."
"kei goed idee/topic hoelang kan je de kristallen bewaren? want ik kan men bak binnekort oogsten en aangezien dit voornamelijk voor eigen gebruik is. zou dit handig zijn als ik het lang zou kunnen bewaren"
"speed zoiezo na een nachtje speedy kon ik niet meer rechtstaan of het werd zwart voor men ogen en kreeg ik koud zweet. Dat is zo enkele uren gebleven en tege de avond was het volledig weg. Kan misschien wel aan de speed hebben gelege of aan de hoeveelheid"