Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd en sarcasme

lsd en sarcasme

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Debris zei:
Ivoos zei:
En dat is de reden dat er overal staat dat je zulke dingen moet doen met mensen die je goed kent en vertrouwt...
Klik om te vergroten...
Als ik al lang doorga en strak strak sta op speed kan ik soms zo tegen m'n beste maten beginnen.
Klik om te vergroten...
We hebben het wel over LSD en onder normale, uitgeslapen omstandigheden he :tongueout:
g
groentipjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd , heb ik ook altijd als ik lsd heb gepakt,
als mensen aan het praten zijn denk ik altijd dat ze sarcastisch bezig zijn tegen mij...
's wel lastig :openmouth:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja maar toch die paranoia gedachten komen eigenlijk onder invloed van alles wat niet geaccepteerd word op. zelfs na je eerstje jointjes denk je dat iedereen het doorheeft en iedereen je aankijkt. je moet jezelf met feiten kunnen overtuigen dat niemand het doorheeft en gewoon een beetje toneelspel gedrag tonen zodat ze ook totaal niets doorhebben, op gegeven moment word je daar makkelijker in en heeft toch nouwlijks iemand het door. lsd heb ik nooit gehad maar met paddo's was dit erg moeilijk te begrijpen. tripzitters zullen erg open, duidelijk en eerlijk moeten vertellen dat er niets raar is en ze ook totaal geen last van je hebben.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
ExceptionalInsight zei:
psysurfer zei:
gewoon een paranoia momentje van hem
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon verstand op 0 en gaan :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
psysurfer zei:
mischien gewoon een paranoia momentje van hem?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
ExceptionalInsight zei:
psysurfer zei:
mischien gewoon een paranoia momentje van hem?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

^Dat, of misschien wel gewoon een paranoia momentje van hem???
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik werd eens knettergek van een sitter die de hele tijd zich zorgen om me maakte, en steeds mar weer vroeg, "Gaat het met je?". "wat is er?", "niet in de spiegel kijken hoor", "pas op die thee is heet" ik vroeg m in een kort helder moment of ie ff stil wilde zijn. maar na 10 minuten begon ie weer...

de hele trip lang niets anders dan een waterval van "geruststellende woorden" op den duur werd ik daar paranoia en geirriteerd van.

De volgende keer nodig ik gewoon mijn buurmeisje weer uit, die gaat in een hoek zitten, een boek lezen, en schenkt me een kopje thee in. geweldig is dat. geen gezeur aan je hoofd.

De beste trip was op de camping in een tentje achteraf, buiten het seizoen. de hele dag niemand tegen komen, en lekker op een laken bij het meertje liggen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gelukkig heb ik daar nooit last van. Daarom ik dus ook altijd alleen. Lekker wandelen, creatief zijn met papier en een potlood, muziek luisteren, mensen, wereld, het leven bewonderen, graven in je verleden, tekenfilms kijken en mediteren..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
combineer jou antwoord met je onderschrift, en ik snap er niks meer van
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik het het eigenlijk net omgekeerd, dat ik niet inzie dat mensen ironisch/sarcastisch bezig zijn en ik denk dan dat ze serieus zijn... : :confused:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
En dat is de reden dat er overal staat dat je zulke dingen moet doen met mensen die je goed kent en vertrouwt...
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#13
vorig weekend tripje gedaan met twee gasten en 1iemand dacht dat we tegen hem waren en zij dat we moesten stoppen met praten over hem en dat we heel de tijd sarcastisch waren aan het doen. :confused: ik snapt er niets van. herkent iemand dit? mischien gewoon een paranoia momentje van hem? :grin:
:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
psysurfer zei:
mischien gewoon een paranoia momentje van hem?
Klik om te vergroten...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat ligt ook aan je eigen persoon natuurlijk. als ik me maar op me gemak voel. en dat duurt soms lang, en vaak gaat het snel.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
psysurfer zei:
gewoon een paranoia momentje van hem
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Herkenbaar :tongueout:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zoiets had ik tijdens een paddo trip, als je ook maar iets merkt dat mensen je in de gaten houden word je allert, en dan is natuurlijk tunnelvisie een direct vervolg.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb hier zelf niet zoveel last van, maar het is wel herkenbaar. Vooral als je de personen waar je mee uithangt iets minder goed kent!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
En dat is de reden dat er overal staat dat je zulke dingen moet doen met mensen die je goed kent en vertrouwt...
Klik om te vergroten...
Als ik al lang doorga en strak strak sta op speed kan ik soms zo tegen m'n beste maten beginnen.
Maar dan meer denken dat ik een grote last ben voor hun enz.
Maar ondertussen hebben hun geleerd da'k gewoon zo para ben, en ik heb ondertussen geleerd dat ik m'n beste maten gerust moet laten als ik onder invloed ben.

Flikken onder invloed zijn nog veel erger, dan kan ik volledig doorflippen op een zaklamp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."