Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tegelijk lijkt me ook niet goed, daarom wil ik de capsule in de namiddag nemen, rond een uur of 6, en dan rond 8 uur en rond middernacht een halfje X. Als het bevalt kan ik altijd nog bijnemen of hogere dosis bij een volgende keer."
"leuk verslag! Hoop dat jullie nog vele keren ervan kunnen genieten"
"bijna 2.5 uur later, behalve een heel klein tikkie licht in het hoofd en heel klein tikkie sloom nog niet veel effect... is dit het dan?"
"mooi report. denk dat ik zoiets ook wel eens misschien zou 'moeten' ondergaan, best wel dingen meegemaakt die ik met ayahuasca beter zou kunnenm begrijpen of verwerken...."
"snoepies X pilletje en als we ze kopen: "shoppen bij Jamin" en bij GHB: "inkopen bij de slager""
"50 voor 75 euri , met een beetje mazzel krijg ik ze dit weekend"
"ik heb nu 3 euro pp betaald, was eerst ongeveer 1,50 , maar deze zouden heel goed zijn. Volgens mijn vriend die ze zelf ook snoept is 1 voor de hele avond.nacht voldoende. Dus 2x 1,50 of 1x 3 euro maakt dan ook niks uit"
"ik ben zelf 38, bekend met XTC sinds een jaartje of 2,3 Een vriendin van mij is 33, haar vriend iets van 45. Een ander stel wat ik ken is ook rond de 40. En we genieten allemaal van ons pilletje en feestjes. Is niks mis mee vind ik. Ikzelf ben dan wel 38, maar gedraag me niet als een ouwe lul, ik voel me eerder 28 Lekker uit m'n dak gegaan op Trance Energy en ik denk erover om de ASOT 300 in Den Bosch te bezoeken. Maar ik kleed me niet fluoriserend hoor Was wel helemaal in het wit op T.E."
"Sinds 2002 ben ik bekend met het fenomeen MDMA. Echter nooit gekotst tot een paar maand geleden. Samen met een vriendin lekker gewapt bij haar thuis en na een poosje ineens die neiging, kwam niet veel uit trouwens. Zal ook te maken hebben met de betreffende pil, een originele blauwe mitsu Daarvan heb ik nog 1 + 2/3 liggen voor nog een heerlijk avondje"
"Avondje uit je pan gaan bij Armin Only"