Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Normaal ging ik mee, maar moet vrijdag en zaterdag draaien En ik wou zo ontzettend graag mee......"
"Nog niet veel eigenlijk..... Misschien had ik wat minder herexamens gehad moest ik niet blowen"
"Of er in België weed gerookt wordt? Does the pope like 8-year old boys? Onlangs in de krant gelezen dat 33% van de Belgische bevolking al eens van een joint getrokken heeft, dat wil wel wat zeggen... Enja Dour is echt verzadigd van de drugs. 3 jaar geleden kwam ik op de camping toe, en zo'n 50m verder stond een gozer met een enorme blok shit (naar mijn schatting zéker anderhalve kilo) te roepen "wie moet er wat hebben". Toen ik een uurtje later terugkwam stonden er zo'n 20-30 mensen aan te schuiven Ik koop al heel men leven men dope op straat, en zelden ben ik teleurgesteld van de kwaliteit. Ik smoor nu al zo'n 6 jaar en ben overigens nog nooit in een coffeeshop binnen geweest Iemand aanraders voor een Belg (aka niet te ver van de grens?). Dank!"
"Ik neem altijd men truffels in met wat chocolade, ik proef echt letterlijk niets van de truffel. Van misselijkheid heb ik nog maar 1 keer een beetje last gehad, de anderen keren niets van gemerkt."
"Leuk reportje, leest erg vlot! En die afbeelding is vet!"
"In zo'n zwembad lijkt mij het wel echt heftig, moet ik ook eens proberen! Verder een leuk geschreven reportje!"
"Van je eerste keer direct al 4 joints roken is wel vrij heftig.....heb dit weekend ook net eerste keer truffels gedaan (wat een hemelse ervaring ) en moest ik daarbij nog joints roken zou ik écht wel zwaar gespaced hebben. Cool reportje voor de rest!"
"Wow, leek me wel een heftige ervaring, ben je trouwens wel zeker dat het 5x maal was, aan je report te lezen vermoed ik toch zeker 10x ofzo?"
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Leuk verslagje ! Locatie leek mij ook enorm vet, jammer van het weer. Die DDs lijken mij wel heftig spul! Ik wil toch ook even iets kwijt over "De reden dat ik er toch niet helemaal achter stond was; waren 1 dag daar en het voelde niet als mijn huis". Een aantal weken geleden heb ik ook de wondere wereld van de (Mexicaanse) truffels mogen betreden, en dit was tevens ook mijn kennismaking met tripmiddelen (buiten salvia)! Ik had me hierover (oa op dit forum) ontzettend veel geïnformeerd over hoe ik het beste uit die wonderbaarlijke truffeltjes kon halen, en hoe ik een 'bad trip' kon vermijden. Iets wat zo goed als altijd terugkwam was dat je het op een vertrouwde plaats moet doen. Nu, toen ik de eerste keer tripte was dit bij een goede vriend van mij in zijn nieuwe woonst, waar ik nog nooit eerder was geweest, ook tijdens de trip zijn we naar (vrij tot heel drukke) plaatsen gegaan waar ik nog nooit geweest was. Ik had hier een zekere argwaan voor in het begin, maar mijn tripbuddy zei me dat dit geen enkel probleem zou vormen, en hij had gelijk, alle nieuwe en onbekende elementen waren plots tien keer zo interessant! De trip was heerlijk, ookal deed ik dit op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Ik vroeg mij nu af waar dit aan zou kunnen liggen? Hier ook zegt de TS dat de onbekende locatie een (negatieve?) invloed heeft gehad op zijn trip, maar bij mij was dit niet zo. Heeft dit met het soort van tripmiddel te maken, of heb ik gewoon geluk gehad ofzo. Ik neem aan dat dit dus iets subjectiefs is?"
"Zoals hierboven al gezegd; eet de truffels met een mars of twix ofzo. Hoe ik het heb gedaan: de truffel in kleine stukjes gedaan, een hap van men twix genomen, en dan wat truffelstukjes in men mond, dit herhaald tot men truffel op was ik had heml opgegeten op 5 minuten, en ik heb (letterlijk!) niets gesmaakt van die truffel! En het was een zalige trip!"