#1
Yo, dit is mijn allereerste trip report, dus verwacht niet ál te veel. :-P
Een vriend van mij en ik wilde een keer paddo's/truffels uitproberen. We wilden het wel zo veilig mogelijk houden, dus ik zou gaan zoeken naar de lichtste variant en dan een niet al te sterke dosis.
Volgens mijn zeer betrouwbare bron google (kuch) was de mexicana de beste variant om mee te beginnen en was 10 gram wel een acceptabele dosis.
We hebben om 18:00 bij hem afgesproken, het idee was dat we dan een deel van de trip nog licht hadden en een deel donker, zou misschien wel leuk zijn. :-P
Nou serieus, we hebben er sowieso meer dan een uur over gedaan voordat we die shit op hadden. Het was zo verrekte smerig, niet normaal meer. Daardoor was het effect waarschijnlijk ook nog wat minder sterk.
Nog voordat ik het helemaal op had begonnen de allereerste effecten al, heel licht. Ik werd gewoon licht in me hoofd, ik had zin om te bewegen en ik had minder goed gevoel voor evenwicht. Later, toen ik alles op had werd het natuurlijk nog iets erger. Ik merkte dat ik de muren en alles kon laten golven en bewegen alsof ze ademden, maar daar moest ik wel mijn best voor doen. Ik moest het wÃllen zien en dan zag ik het ook, maar als ik me niet concentreerde erop dan zag ik ook niets bijzonders.
Veel sterker dan dat is het ook eigenlijk niet geworden. Wat wel leuk was, was dat we een ontiegelijke meligheid kregen die echt uren aanhield. We moest echt om de meest vreselijk slechte grappen lachen en dan ook zo erg dat we tranen in onze ogen kregen. Dat was wel echt geweldig gewoon. Ohja, en bewegen en liggen in de meest vreemde posities voelde goed. Op een gegeven moment was ik dus over de grond van de woonkamer aan het rollen omdat dat lekker voelde terwijl we stuk gingen om een hele slechte zombie grap en toen bedachten we ons hoe debiel dat eruit moest zien voor een nuchter persoon en toen gingen we helemaaaaal stuk van het lachen.
Ik vond het wel jammer dat het visuele gedeelte erg weinig was. Het zal wel iets te maken hebben met het type truffels, de dosis en dat we er zo verrekte lang over deden om die dosis in te nemen. Ik wil volgende keer wel echt rare shit gaan zien, want dat was ook echt de reden dat ik sowieso aan truffels begon. Ik wil roze olifantjes zien vliegen! Ik wil ervan overtuigd zijn dat alle wolken symmetrisch zijn als ik omhoog kijk! Dat soort vage shit. :-P
Dus de volgende keer neem ik een sterkere variant en dan 15 gram ipv 10 gram en dan proberen binnen 10 minuten alles binnen te hebben. Hebben jullie een suggestie voor welke truffel ik dan moet gebruiken?
Een vriend van mij en ik wilde een keer paddo's/truffels uitproberen. We wilden het wel zo veilig mogelijk houden, dus ik zou gaan zoeken naar de lichtste variant en dan een niet al te sterke dosis.
Volgens mijn zeer betrouwbare bron google (kuch) was de mexicana de beste variant om mee te beginnen en was 10 gram wel een acceptabele dosis.
We hebben om 18:00 bij hem afgesproken, het idee was dat we dan een deel van de trip nog licht hadden en een deel donker, zou misschien wel leuk zijn. :-P
Nou serieus, we hebben er sowieso meer dan een uur over gedaan voordat we die shit op hadden. Het was zo verrekte smerig, niet normaal meer. Daardoor was het effect waarschijnlijk ook nog wat minder sterk.
Nog voordat ik het helemaal op had begonnen de allereerste effecten al, heel licht. Ik werd gewoon licht in me hoofd, ik had zin om te bewegen en ik had minder goed gevoel voor evenwicht. Later, toen ik alles op had werd het natuurlijk nog iets erger. Ik merkte dat ik de muren en alles kon laten golven en bewegen alsof ze ademden, maar daar moest ik wel mijn best voor doen. Ik moest het wÃllen zien en dan zag ik het ook, maar als ik me niet concentreerde erop dan zag ik ook niets bijzonders.
Veel sterker dan dat is het ook eigenlijk niet geworden. Wat wel leuk was, was dat we een ontiegelijke meligheid kregen die echt uren aanhield. We moest echt om de meest vreselijk slechte grappen lachen en dan ook zo erg dat we tranen in onze ogen kregen. Dat was wel echt geweldig gewoon. Ohja, en bewegen en liggen in de meest vreemde posities voelde goed. Op een gegeven moment was ik dus over de grond van de woonkamer aan het rollen omdat dat lekker voelde terwijl we stuk gingen om een hele slechte zombie grap en toen bedachten we ons hoe debiel dat eruit moest zien voor een nuchter persoon en toen gingen we helemaaaaal stuk van het lachen.
Ik vond het wel jammer dat het visuele gedeelte erg weinig was. Het zal wel iets te maken hebben met het type truffels, de dosis en dat we er zo verrekte lang over deden om die dosis in te nemen. Ik wil volgende keer wel echt rare shit gaan zien, want dat was ook echt de reden dat ik sowieso aan truffels begon. Ik wil roze olifantjes zien vliegen! Ik wil ervan overtuigd zijn dat alle wolken symmetrisch zijn als ik omhoog kijk! Dat soort vage shit. :-P
Dus de volgende keer neem ik een sterkere variant en dan 15 gram ipv 10 gram en dan proberen binnen 10 minuten alles binnen te hebben. Hebben jullie een suggestie voor welke truffel ik dan moet gebruiken?

