01-01-2024, 00:00#4Joehoee Bijna Bang-bang-bangface! Hier nog mensen die er heen gaan? Ben wel benieuwd of er wat mensen van dit forum heen gaan..
01-01-2024, 00:00#6Jammer!! Ik ben een beetje aan het bekijken hoeveel geld ik mee kan nemen.. maar mijn bankrekening valt vies tegen..oeps .. wie gaat er wel? Hoeveel geld neem je ong. mee? & haha ben ook benieuwd naar de outfits, wij gaan het nog maken. Zal wel iets dino-achtigs worden
01-01-2024, 00:00#8Normaal ging ik mee, maar moet vrijdag en zaterdag draaien En ik wou zo ontzettend graag mee......
01-01-2024, 00:00#9Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iedereen die niet geweest is, heeft wat gemist zeg sodeju.