Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In jouw wereld heb jij toch altijd gelijk en in mijn wereld heb ik altijd gelijk. En meestal blijkt dan ook nog eens dat ik gelijk heb. Maar een welles/nietes spelletje ben ik zelf wel te gaar voor Precies....klaar voor vanacht..."
"verkeerd Ik zie in jou verhaal dat jij er heel anders over denkt dan ik.... Eigenlijk heel logisch... maar vind dat je mijn verhaal beter eens 2 x kan doorlezen...ik bedoel het heel anders dan dat jij het opvat.... En omdat wij elkaar alleen van een paar verhaaltjes en zinnetjes kennen is het heel moeilijk om elkaar te begrijpen.... werd eerst een beetje tsja.. heo zal ik het noemen..niet boos maar meer teleurgesteld in de manier van hoe jij mijn verhaal leest en opvat...anders als ik... Maar we gaan door met de discussie...zo leren we van elkaar...."
"Dus het komt er op neer dat toch jij het probleem hebt? en ik alleen een verhaaltje neerkalkte op het forum....? a = b"
"Mac: Zie je wel dat je me uiteindelijk toch wel gelijk geeft in jou ogen geef ik jou gelijk..en juist door mij zo'n antwoord te geven,geef ik mezelf gelijk over het gelijkhebben over jou!!!"
"Nouwjah serieus....ik probeer goed na te denken over wat voor informatie ik aan jou geef...is het nutteloze informatie...waarom dan een discussie voeren?!? En waren wij niet geiintreseert in elkaars informatie dan had het niet zo'n discussie geworden...en weet wel dat niet veel mensen zo'n discussie kunnen voeren zoals wij doen...toch?"
"Als ik een discussie heb met iemand zoek ik altijd eerst de negative kanten van het verhaal op en dan pas de positieve.... dat doe ik eigenlijk met alles.... Kon alleen die knipoog niet snel vinden ...ben blij dat je nu aanhaalt dat dat wel je bedoeling is..."
"Niveauverschil... Ik hoop dat ik je goed begrijp maar als jij God noemt..bedoel je dus Mac? Sorry dat ik je niet snap, kan aan mij ligen maar moet ineens van een redelijk hoog discussieniveau naar een ontcijferingsniveautje over jou zin wat volgens mij geen betrekking heeft tot de discussie... of ik heb het totaal fout en ben ik nu diegene die in een lager niveau zit... Leg maar eens uit wat je ermee wilt zeggen of duidelijk maken..."
"Verslaafd zijn... Ik ben op mijn 12e gaan blowen en flink verslaafd er aan geweest tot mijn 16e...nouwjah verslaafd....noem blowen niet echt een verslaving...ik deed het meer uit verveling....maar toch heb je het nodig om je tijd te vullen... Ben op mijn 16e begonnen met het 1e pilletje en is van 1 pil in de 3 maanden naar 13 pilletjes op 2 dagen weekeind...en als dat ieder weekeinde gebeurd een jaar lang dan kan ik zeggen dat ik er verslaafd aan ben geweest...want dat heb ik gedaan tot mijn 20e... In de tijd dat ik mijn 1e pilletje nam 16e dus...kwam er ook de speed,coke,mdma,paddo's en ga zo maar door bij...en natuurlijk ieder weekeind.... Tegenwoordig Blow ik niet meer...want dat vind ik pure geldverspilling...je rookt iets op wat je langzaam,sloom, en eigenlijk dom maakt... neej niets voor mij! Wat ik vanaf mijn 16e ben blijven doen en vanaf mijn 18e flink is toegenomen is de SPEED....dat doe ik nu nog regelmatig... Niet omdat ik het lekker vind..maar puur omdat ik VERSLAAFD BEN! Ben ik er blij mee...NEEJ...heb ik spijt van alles wat ik heb gedaan in de vorm van DRUGS: NEEJ...want ik heb er alleen maar van geleerd...En gelukkig weet ik dat ik verslaafd ben...dus kan ik er ook wat aan doen.."
"Juist alles in 1 keer....pleur het allemaal in een bakkie koffie veel suiker erbij goed roeren en je hebt je eiguh Senseo..."
"jah...discussie 13 Omdat ik het niet weet vraag ik het aan jou....jij was toch de kenner?"