Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de GOORSTE??

Wat is de GOORSTE??

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
idd, en dan leg je uw lijn en zit er zoon slijm in uw neus en hebt ge geen drinken dan trekte uw neus op en dan lekker kotsneigingen krijgen
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond alweer...

Ik ben van mening dat Speed toch wel de goorste drugs is om te nemen!

Eeen vieze gore chemische niet in je keel horende rotsmaak wat na veel gegorgel en 4 glazen cola eindelijk naar binnen is...bah...maar eigenlijk toch ook weer heel lekker he?> (verslaafd) <
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:openmouth:
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geef mij ook maar een porsie speed maar die doe ik wel in een lekkere tas koffie met wat suiker erin dan proef je die vieze smaak niet . En dan zo'n 20 min . wachten voor dat zalige gevoel !!!! Voor het moment kan ik er maar van dromen want ik wil een tijdje zonder . :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
een pil met veel mdma in en dan kapot bijten is ook redelijk goor
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb altijd het gevoel alsof ik waspoeder zit te snuiven. chemical shit
s
scrappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
iemand slokje vloeibare xtc?
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Smaak opzich valt nog meej..alleen de dag erna de vieze kut smaak die jniet uit je bek krijgt dat is echt funzig :smoke:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
scrappy zei:
iemand slokje vloeibare xtc?
Klik om te vergroten...

Je bedoelt GHB, vloeibare X bestaat niet!!!! (of je moet MDMA oplossen in water)

En ja GHB is best wel ranzig.
s
scrappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Je bedoelt GHB, vloeibare X bestaat niet!!!! (of je moet MDMA oplossen in water)
Klik om te vergroten...

inderdaad, ghb, foutje :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB smaakt toch best wel naar salmiak?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm, ik weet niet waar jij je troep haalt, maarre
werkt het wel, hihi
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
GHB smaakt toch best wel naar salmiak?
Klik om te vergroten...

Hehe, het smaakt ontzettend zout en naar zeep :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
hmm, ik weet niet waar jij je troep haalt, maarre
werkt het wel, hihi
Klik om te vergroten...

ik heb 1 keer een beetje gehad toen ik al explosion ophad en het werkte zeker en het smaakte een beetje zout dropachtig vergeleken bij de explosion vond ik t erg lekker :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hoeft hier geen pol over te maken voor het antwoord :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."