Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe werkt het??

Hoe werkt het??

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga even zoeken voor je mac, ik had laatst namelijk een ontzettend duidelijk stukje gevonden :).
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk ondertussen wel te weten hoe MDMA werkt, maar hoe zit met speed?
Bij pillen worden verschillende stoffen aangemaakt in je hersenen. serotonine, dopamine en adrenaline. Maar hoe zit dat dan bij pep, wordt hier alleen dopamine en adrenaline aangemaakt of ook andere stoffen die vrijkomen. Als ik me niet vergis wordt je bij pillen actief door de adrenaline, de serotonine zorgt ervoor dat je happy bent en de dopamine zorgt voor een roes. (klopt dit?)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ook al iets gevonden.

Their use causes a release of the excitatory neurotransmitters dopamine and noradrenaline (norepinephrine) from storage vesicles in the CNS.
Klik om te vergroten...

bron: www.amphetamines.com

duidelijke site met best wel goeie info.

Weet je ook wat deze stoffen precies doen.
Adrenaline is voor wakker gevoel, verhoogde hartslag, verhoogde bloedtemp, aktief en energie.
Dopamine is dan voor de lichte roes :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Slimmerik je hoeft me heus niet uit leggen hoe ik het moet gebruiken.
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
WEET IK HET....

IK weet dat het in je neus gaat..meestal via een buis..of buisje...lege huls van een pen...een briefje geld..van 5 10 20 of die van 50..die rollen het beste!!! Maar dan heb je wel zo'n gigantische lange buis..das ook niks....maar wel een duur buisje al zeg ik het zelf..haha! (is dat leuk) neej...
je kan het in je kootje van je hand leggen en vanuit daar met je neusvleugels het gehele brokje naar binnen activeren! Wat je ook kan doen is zo'n shot-ding kopuh bij de smart shop en er heel je vooraad in stouwen en vannuit het kleine maar krachtige shotje zeer inwendige niften nemen! Je kan natuurlijk een cd-hoesje pakken maar veel beter en luxer..(jaja lux jah) pak je zo'n grote kappersspiegel weet je wel van 1 bij 1,50meter... en dan heel de diepvries er op leggen en met je kroegmaten even op safari in het witte natuurgebied bij jou op de keukentafel!!!

Safari..leuk!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een powerpoint slideshow. Deze bedoelde ik :)

edit:openmouth:h doet het niet, even fixen :)
edit2: voila :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."