Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben zelf ook wel flink weggevallen van de g... werd pas wakker nadat ik 3 keer in mijn gezicht getikt werd, kan me voorstellen dat je heel makkelijk helemaal in koma raakt van dat spul dus idd, neem niet teveel"
"wat zei je?"
"ziek ziek ziek zou wel heel vet zijn, ik verheug me er nu al op"
"weet iemand waar je dit kan kopen? Code: ik lul maar wat, die shit is ziek, ik hoop dat het de ondergang van het amerikaanse imperium wordt!"
"need^weed zei: platypus zei: thinner is in de aanbieding bij de gamma! werkt veel beter Klik om te vergroten... ervaring? Klik om te vergroten... nog niet"
"ja ze laten ook een vloeistof je bloed in stromen... ik hoop voor jou dat jij nooit een ongeluk krijgt, WANT DAN BEN JE METEEN EEN JUNK"
"je kan gewoon naar de smart shop gaan, vragen wat je ongeveer wilt en kijken wat ze hebben dat een beetje aan jou eisen voldoet"
"Kim zei: weet niet ik gebruik alcohol als ik niks ken scoren Klik om te vergroten... klinkt erg junkie"
"explosion verkochten ze daar een jaar geleden, daar zat methylone in, een stof die heel erg op mdma (xtc e.d.) lijkt. een paar vrienden van mij wouden nooit harddrugs doen, hebben explosion gedaan, vonden het fantastisch! toen kwamen justitie e.d. erachter dat het best wel een ernstig effect had en hebben het verboden... nu gaan die jongens elk weekend naar een hardcore feest en snuiven een gram en slikken ongeveer 3 pillen op zo'n avond! zegt maar even hoe onschuldig de smartshop kan zijn wil niet zeggen dat het de schuld is van de smartshop, maar voor sommige mensen gaat het daar fout"
"it's all in your heaaad! vind het zowiezo een vage redenering dat het aan de g ligt, want welke stof zorgt nou voor een piep in je hoofd?"