Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"re hey hey iedereen na alles even doorgelezn te hebben en na veel tobben en denken zou ik toch even mijn situatie willen schetsen aan jullie om er even toch tegen iemand erover even te praten.Ik heb dus de leeftijd van 29 en ben op weg naar de 30.Mijn verleden houd niet zoveel in dan gebruiken en crapuul zijn zeg maar.Gelukkig is het een beetje zoals ze zeggen verstand komt met de jaren ma goed ik gebruik al sedert mijn 16 jaar en ben nu al een 3 tal jaar dagelijks gebruiker van de speed.Speed is tot nu toe mijn leven geweest door de speed ben ik van beschaamde jongen uitgegroeid tot een buitenwipper van 110kg.Nu zal je mischien denken hmm niet slecht toch ?? wel ja zo denk ik nu ook eenmaal magoed na vele relaties te hebben gehad en een poging tot huisje tuintje boompje enz ben ik nu terug sedert 2 weken mijn vriendin verloren door de pep.Ik heb mijn dagelijkse snuif ritme opgenomen toen ik zelfstandige was als pizzeria echter begonnen met mijn ex vriendin maar 2 maand later was ze het bos in tarara dus ik stond er aleen voor en het gebruik kwam natuurlijk goed uit want ik moest alles aleen doen en een dag uit 24u was voor mij tekort.Na een nogmaal zovele faling in mijn leven heb ik moeten stoppen met mijn zaak en ben ik geeindigd met een hoop schulden enz echter mijn job als portier/bewakingsagent heb ik gelukkig vlug kunnen hervatten en zit ik tot op heden nog steeds in .Mijn probleem nu echter is en was ook met mijn ex dat ik dus aleen woon en telkens de gedachten heb slapen ??? ja waarom zou ik ?? voor wie??maar jullie weten ook dat een mens moet slapen want anders gaje eraan kapot.Ik durf dit eerlijk bekennen dat ik een haat heb gekregen tot slapen mijn bed staat daar in de kamer maar ik kan mij niet meer herinneren waneer ik er het laatst in geslapen heb.Slapen doe ik waneer het echt moet en dan wel in mijn sofa.Na aandringen van mijn ex heb ik natuurlijk wel pogingen gedaan om te stoppen maar dan het alles of niks systeem waardoor je natuurlijk in een zak valt tot en met en zeker danog als je dan een teef van een vriendin hebt die speciaal op deze eerste dagen wilt naar zee gaan of wandelen enz nu mijn vraag tot jullie is aangezien ik telkens s'nachts werk hoe ik het best zou aanpakken om er redelijk door te geraken?? minderen in hoeveelheid ja ok al goed en wel maar zoals al eerder werd vermeld is het vlug van 1 word 2 enz Zou ik best een paar dagen verlof nemen want zonder geraak ik de nacht niet door en angezien ik zo een 300 kilometer per nacht afleg is het niet zo aan te raden even je oogjes te sluiten geloof mij maar.Ook zit ik nu wat in een deprimoment omdat ik juist verhuisd ben en mijn ex er vandoor is enz ge kent dawel e je denkt aha een nieuwe start jaja maar terug overal herinneringen eraan wie kan mij wat raad geven aub want ik ben echt teneinde raad.Mijn gedachten waren altijd "aleen een relatie kan mij redden" omdat je zo terug wat in het normale systeem kan geraken slapen opstaan eten werken enz wat zijn jullie ervaringen hierin en alvast bedankt voor de raad thx"
"Het is dus niet dat je door het produkt zelf vermagerd maar echter wel omwille je door de pep minder eet.Waneer je minder eet gaat je maag ineen krimpen en word ze op den duur kleiner en kleiner zodanig dat je steeds minder zin hebt om te eten en ook waneer je dan eenmaal eet je veel minder kan eten zoals je gewoonlijk doet.De reden dat mensen enorm bijkomen bij het stoppen is volgens mij beetje hetzelfde als stoppen met roken.Het is dus niet omwille dat je reden plots dat produkt niet meer heeft dat je bijkomt maar wel door de vervanging en das bij veel mensen eten dus ik zou zeggen waneer je stopt probeer je gewone eetgewoontes te behouden en je gaat op je gewone gewicht blijven"
"Re: Wel euh... DzS zei: Wel ja denk mss wel teveel na, maag inhoudT heeft het allesinds nix mee te maken, want eet eingelijk (bijna) niets Grtz DsZ Klik om te vergroten... Ik heb zo een sterk vermoeden aangezien je posts allemaal draaien rond eten verzwaren enz dat jij sp gebruikt om mager te blijven of te komen.Als dit je motivatie is om sp te gebruiken zou ik je zeggen STOP ERMEE"
"Er hangt veel af van de periode dat je al gebruikt je spreekt van een ruime tijd hoelang is dat dan 5maand 1 jaar?? hoelanger je gebruikt hoe minder effect de speed je gaat geven je gaat op een bepaalde dag u beginnen gaan afvragen waarom je eigenlijk nog gebruikt.Je lichaam word eraan gewend en voor je het weet gaje een lijntje leggen voor je gaat slapen omdat het anders niet lukt.Als je blijft dagelijks gebruiken gaje terug uw "normale" gewoontes doen zoals eten slapen enz"
"Hey hallo iedereen ik had graag eens hetvolgende gevraagd aan jullie.Wat zouden jullie doen ?? stel jijzelf bent al een ruime tijd verslaafd aan de pep uw vriendin is in het begin van de relatie clean maar na een breuk en terug samenkomst stel je vast dat ze ook aan de pep zit.Je praat er niet veel over met elkaar om zo het potje wat dicht te laten. Zij koopt haar pep aan een vriendin van haar die jijzelf niet kent maar plots op een dag is die vriendin van de aardbol verdwenen en komt uw vriendin u vragen of jij haar pep kunt en wilt bezorgen.Wat doe je???? haar helpen ermee of liever niet ???"
"Ik veronderstel dat je niet van plan bent om te stoppen van vandaag op morgen dus als je uw gebruikt gaat aanhouden gaat da hongergevoel nog een heeel tijdje duren.Je mag bij dagelijks gebruik niet wachten om te eten tot je een hongergevoel hebt je moet jezelf verplichten om te eten anders kan je zo dagen wachten"
"Nick de Neger zei: Het zou een beetje hypocriet zijn om het haar niet te geven als je zelf ook nogsteeds gebruikt toch? Klik om te vergroten... Ik weet ook evengoe dat het bijna een onmogelijke taak is om haar ervan weg te houden mja daar ben ik nu nie echt de juiste persoon voor dat besef ik ook wel het is gewoon hard om toe te kijken hoe ze dezelfde weg bewandeld zoals ik heb gedaan"
"TechNora zei: ^ Denk dat je t niet goed gelezen hebt, ze was al langer aan de pep... Verder kan drugs in een relatie idd voor een hoop problemen zorgen, kan, hoeft denk ik niet perse, maar vaak toch wel. Klik om te vergroten... Haar gebruik is nu nog maar sedert een paar maanden begonnen maar zonder funktioneerd ze al niet echt normaal meer(oververmoeid) Ook is dit voor haar nog maar de beginfase het ontdekken enz dus ik denk er steeds meer en meer aan om te stoppen(na 8 jaar) maar ik ben ervan overtuigd dat zij de woorden stoppen niet gezegd krijgt dus ja"
"2 weken alstublieft zeg waar haal je het toch uit beter eens bellen naar Guinness dan want weer nog eens het wereldrecord verbroken dan weliswaar niet naturel zoals de engelsman maar alé terwijl we toch bezig zijn é waarom niet tssssss"
"last SperSIZEboon zei: tis meestal zo dat ik niet WIL slapen Klik om te vergroten... Heb je daar ook zo een last van?? van mij hoe ouder ik word hoe erger dmn"