Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneus zit blok vast

neus zit blok vast

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen als een 8 jaar dagelijks gebruiker van pep heb ik even het volgende vraagje.Ik ben er mij van bewust dat je na verloop van tijd bij het veel snuiven het probleem kan krijgen van je sinussen die ontstoken geraken wat dan wel een snotterige bedoening heeft.Wat mij echter verbaasd dat ik dat probleem soms heb en dan ook weer niet maar de ommekeer is te dicht bij elkaar om van ontstoken sinussen te spreken.Mijn vraag hierom zijn er nog mensen die dit probleem krijgen bij enkel bepaalde soorten pep en dan bij een andere soort dan weer niet??
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het orakel. Wil je een kaart trekken voor het antwoord?
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
re

Is er nu echt niemand die met zo een probleem kampt?? :confused: of stel ik hier nu zo een vreemde vraag???
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is maar een soort amfetamine tot zover ik weet... dex, amfetamine of meth zou niet uit maken daarbij... door de speed wordden je slijmvliesen gewoon aangetast daar kan je niks aan doen verder... ja of minder snuiven :beer:
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Er is maar een soort amfetamine tot zover ik weet... dex, amfetamine of meth zou niet uit maken daarbij... door de speed wordden je slijmvliesen gewoon aangetast daar kan je niks aan doen verder... ja of minder snuiven :beer:
Klik om te vergroten...

Nuja dat weet ik ook zoals eerder vermeld maar dat bedoel ik niet stel je hebt twee soorten pep van verschillende afkomst pep A en pep B bv.Bij het snuiven van pep A heb je geen last ervan.Bij het snuiven van pep B echter zit je neus plots blok vast met snotterige troep.Snap je?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat maakt niks uit... tenzei het bij de ene versneden is met iets wat niet zo goed is voor je neus :P ik heb het met dezelfde pep gehad... dan weer wel, dan weer niet verstopt en dat was allemaal van dezelfde pep dus... Zal wel te maken hebben met het weer ofzo :confused:
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 dag

Op 1 nen dag ???? :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee 2
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
omg, muur voor je kop :confused:

Ik zei dus: Ik had 2,5 gram van dezelfde pep (onversneden vers van de pers, niet dat het uitmaakt maar versneidings middelen kan het niet aan liggen...), soms snoof ik en raakte me neus verstopt, snoof ik daarna nog een keer was die weer open. Soms raakte die nooit verstopt soms wel! Anyhow ja op 1nen dag ja :beer:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had eerst ook wel is verstopte neus.
Maar hoe fijner ik ze maak de lijn hoe minder me neus verstopt is.

Laatst keren nooit meer last van gehad.
Maar kan ook toeval wezen.

Wie zal het zeggen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
*Trekt een kaartje*

"Deze wil ik!!" terweil die met een uber big smiley op zijn face naar het kaartje wijst! :mrgreen:
F
FairLighTLid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:
Ik had eerst ook wel is verstopte neus.
Maar hoe fijner ik ze maak de lijn hoe minder me neus verstopt is.

Laatst keren nooit meer last van gehad.
Maar kan ook toeval wezen.

Wie zal het zeggen
Klik om te vergroten...

Nou, dat denk ik niet. Ik had ook dit probleem met lijnen die ik niet goed fijn had gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."