Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klopt, maar de door alcohol afgebroken hercencellen kunnen niet meer worden aangemaakt, en deze cellen hebben je hersenen nodig om bijv je serotonine aan te vullen, de door mdma agfebroken cellen kunnen wel opnieuw worden aangemaakt. en als je te vaak mdma gebruikt word je er imuum voor"
"overmatig gebruik is natuurlijk nooit goed. met niks, ook producten die geen drugs zijn. maar goed.... mdma schijnt wel kankercellen te bestrijden, dit is ook de reden dat er over mdma niet heel veel informatie is. het is ook zo dat als je alcohol drinkt tijdens mdma de kans kleiner is op oververhitting... dus ja... beter gewoon niks gebruiken. en alleen maar dingen eten uit je eigen tuin, en met een gasmasker over straat, zo blijf je het gezondst :P"
"het word natuurlijk in mindere mate toegediend.. niet dat alle kanker patienten dalijk stuiterend rondlopen, en hier zijn ze dus nog onderzoek naar aan het doen, vandaar de weinige info, alles word eerst uitgezocht toch. er is toch ook medi-wiet, dat bevat geen werkzame stof. zoiets zeg maar."
"iemand veel verstand xtc? ik heb roze diamantjes, kent iemand deze?"
"ik heb 1 keer gerookt op een folie een hele gram gedurende een hele avond, niet weken dagen ervoor in de planning gestaan t kwam "aanwaaien" het was best lekker, al vind ik n joint lekkerder, heel anders maar goed. brn verder alleen uppers gewend dus probeerde er maar niets van te verwachten. lekker muziekje opgezet alles viel precies goed, tot het een beetje ging uitwerken..kreeg EXTREME jeuk over me hele lichaam, ik dat ff googlen schijnt een bijwerking te zijn wtf! is dit altijd? en het was echt EXTREEM ik heb als kind bijna alle huidziektes gehad en dacht dat ik wist wat jeuk was. nou niet dus wat een hel! en volgens mij was ik de volgende dag beetje beroerd maar heb ik door heen gedronken. ben hierdoor wel genezen meteen! maar kan iemand mij hier meer over vertellen?"
"bedankt voor de info. buiten de jeuk was het een leuke (eenmalige) ervaring. en ik ben guns n roses fan, bepaalde teksten begrijp ik nu ook beter. (misschien deed ik het daarom))"
"zorg dat je maag niet te vol is op het moment van inname. heeft allemaal met spijsvertering/stofwisseling te maken. op een lege maag werken psycidelische drugs het beste, en is het natuurlijk heerlijk om tijdens de trip lekker te eten enz.."
"Fool zei: Delain zei: Oke maar het antwoord ligt dan dus bij mij of acceptatie of stoppen Dat is geen gemakkelijke keuze hij denkt het zelf te kunnen zonder hulp maar ik geloof daar niet in heb constant het gevoel dat hij op welke wijze san ook beneveld wil zijn of te wel niet willen voelen Klik om te vergroten... Dat is inderdaad de uitdaging van het stoppen, je psychse zo krijgen dat je geen verlangen meer hebt om onder invloed te zijn. Klik om te vergroten... die verlangens zullen er altijd blijven verslaving is een chronishe ziekte. de kunst is om de verlangens te weerstaan, als je je laat opnemen, een dag kliniek behandeling kan ook dan leer je met deze verlangens omgaan: libermann training verslaving en psycho educatie, werkt allemaal echt als je het maar wil, en ook toepast wat je allemaal leert. iemand in een film zien gebruiken kan je al overstag doen gaan, of een bier reclame ofzo.. met die trainingen leer je het te weerstaan en niet de fout te maken"
"1 of 2 nakjes coke is ook niet genoeg (zeker als je pep gewent bent)na een halve gram of beter 2 bereik je wel een lekkere high en idd met coke word je altijd belazerd. coke moet je dus lekker laten liggen, zodra je coke begrijpt en zeker crack ga je het te erg waarderen en is het heel moeilijk om er van af te komen , anders dan bij andere middelen verslaving."
"ik zou niet weten hoeveel schade enz, en wat schadelijker is enz. wel weet ik dat de schade van alcohol ONherstelbaar is,tenzij je 300 jaar kan worden en 200 jaar gestopt ben. :P dit is anders bij andere drugs, van drugs herstel je relatief sneller en makkelijker. mits recreatief gebruik. als je een die-hard gebruiker bent is dit natuurlijk anders."