#1
Hoelang gebruikt je behandelaar al, hoevaak en hoeveel ongeveer?
Exceptional Insight zei:Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
snelgemsurfd zei:Exceptional Insight zei:Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.
simonsnel zei:snelgemsurfd zei:Exceptional Insight zei:Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.
Dat is ook wel enorm veel. Anyway, fijn dat het inmiddels beter met je gaat.
Bobsacamano zei:Was dit dan ook te achterhalen aan de pep. Gewoon benieuwd hoor geen kritiek.
snelgemsurfd zei:Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.
Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.
MeejheM zei:in tegenstelling tot de post voor me ben ik van mening dat het helemaal geen herkenbare bijwerkingen zijn. het kan goed dat het vanzelf ophoudt, maar het kunnen ook tekenen zijn van een gevaarlijke afwijking aan je gezondheid.
snelgemsurfd zei:Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.
Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."