Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerlamde nek, oor en voorhoofd!

Verlamde nek, oor en voorhoofd!

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoelang gebruikt je behandelaar al, hoevaak en hoeveel ongeveer?
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
Klik om te vergroten...

Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
snelgemsurfd zei:
Exceptional Insight zei:
Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
Klik om te vergroten...

Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel enorm veel. Anyway, fijn dat het inmiddels beter met je gaat.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#5
simonsnel zei:
snelgemsurfd zei:
Exceptional Insight zei:
Hoeveel gebruikte je? En hoe lang?
Klik om te vergroten...

Ik ben pep beginnen te gebruiken een 7-tal jaar geleden, eerst sporadisch, om dan het laatste jaar een hoogtepunt te zitten van ongeveer 5gr/week. De klachten zijn wel al ervoor begonnen.
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel enorm veel. Anyway, fijn dat het inmiddels beter met je gaat.
Klik om te vergroten...

Mijn arm is helemaal er bovenop, en mijn gebruik is gedupeerd tot 1-2 keer per maand en dan nog maar telkens 3-tal lijntjes.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb vannacht in de camper op de bank(normaal huiskamer ding) geslapen, en volgens mij de hele nacht op mn arm. ik heb 4 halve liters op over 6,5uur tijd, best weinig voor mijn doen.

Na een uurtje en koffie en ontbijt kwam mijn arm pas weer tot leven.

Daar heb ik geen drugs voor nodig, alleen veel slaap, en een slecht bed(of bankstel).
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bobsacamano zei:
Was dit dan ook te achterhalen aan de pep. Gewoon benieuwd hoor geen kritiek. :)

snelgemsurfd zei:
Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.

Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Pep was zeker de schuldige, achteraf gezien , had al langer ongemakjes zoals tintelingen , krachtverlies in mijn hand de dagen na mijn gebruik. De klachten namen dan ook weer weg na een 10-tal dagen zonder pep. En die bewuste ochtend van de verlamde arm was de keer téveel.
Na mijn operatie is m'niet gebruik drastisch verminderd en de klachten zijn ook weg.
d
deliasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,
vanacht rond 1 uur ging ik naar mijn maatje toe. En ik heb na 3 jaar besloten om een lijntje te pakken met een lengte van een halve pimpasje omdat het gesprek goed was uitgelopen. Om 10 uur sochtends had ik van dezelfde hoeveelheidag waar ik mee begon al 5 lijntjes erop zitten!
Er was niets aan de hand tot dat ik even ging opstaan en linkerkant van mijn nek, mijn oor en een linker stukje van mijn voorhoofd helemaal ongevoelig werd. Toen ik weer ging zitten, was het ongevoeligheid gezakt totdat ik weer opstond. Nu is het 9 uur later en er gebeurt nog steeds het zelfde.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik stond zeker niet helemaal strak. Ik was juist heel de nacht in een rustige mood en zat gezellig bij te praten. Het zakt wel snel weg maar tot dat ik weer opsta, is weer mijn linkerkant van mijn nek en hoofd verlamd en ongevoelig.
Heeft dit iemand hier al wel is meegemaakt?
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#9
herken ik. is een bijwerking, je kunt het allemaal opzoeken op internet. maar je kunt het voorkomen of een beetje verminderen met koud water, of een koude natte doek.
het kan zelfs dat je over een paar dagen zonder gebruik dit weer voelt, maar dan minder intens.
mijn hele gezicht/hoofd en nek is wel eens verdoofd geweest na gebruik. met coke is dit nog erger, je hele lichaam! :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou met dit soort klachten inderdaad ook wel even bij mijzelf ten rade gaan of het niet verstandiger zou zijn om de huisarts even op te bellen. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat kan ook een teken zijn dat je bloedsomloop niet goed functioneerd, en ik raad je sterk aan om naar je huisarts te gaan, of een andere arts, mochten de effecten aanhouden.

ook als je er zelf echt van geschrokken bent, maar de effecten al weg zijn als je dit leest is het misschien goed het een en ander uit te sluiten. artsen hebben zwijgplicht, en drugsgebruik is toegestaan, dus je hebt niets te verliezen als je hiervoor kiest.

in tegenstelling tot de post voor me ben ik van mening dat het helemaal geen herkenbare bijwerkingen zijn. het kan goed dat het vanzelf ophoudt, maar het kunnen ook tekenen zijn van een gevaarlijke afwijking aan je gezondheid.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het hier heel erg mee eens. Hou het rustig in de gaten en ga eventueel langs je huisarts. Ik zou hier niet te lang mee wachten.

MeejheM zei:
in tegenstelling tot de post voor me ben ik van mening dat het helemaal geen herkenbare bijwerkingen zijn. het kan goed dat het vanzelf ophoudt, maar het kunnen ook tekenen zijn van een gevaarlijke afwijking aan je gezondheid.
Klik om te vergroten...
d
deliasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okej dan, bizaar hoor!
Toch bedankt voor jullie reacties
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.

Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe is het eigenlijk afgelopen?
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgens mijn behandelaar, kan het optrerden door een te grote dosis of te kort achter elkaar. maar is wel zelden. er zijn weinig gevallen bekend. ik heb op internet gezocht heb 1 melding gevonden van een gozer. en ook ze nek, t plekje net onder je haar. maar kan ook oren handen voeten enz.
vreemd dus.
ik hoefde me geen zorgen te maken om een overdose, maar moet wel even langskomen om bloed te prikken
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Was dit dan ook te achterhalen aan de pep. Gewoon benieuwd hoor geen kritiek. :)

snelgemsurfd zei:
Ik heb tegenslag gehad met het gebruik van Pep.
Doordat ik te vaak aan de pepsi hing dat me lief was, ben ik op een ochtend met een levenloze arm wakker geworden. Uiteindelijk operatie ondergaan aan men zenuwen in men rechter voorarm en sindsdien leeft ie terug, wel aan kracht moeten inboeten.

Beter 1 keer te veel naar de huisarts trekken, dan te weinig en veel miserie te voorkomen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."