Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed---->Slaap medicatie

Speed---->Slaap medicatie

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verstandig is het natuurlijk niet. Maar heeft hier iemand ervaring mee? om na speedgebruik iets tot je te nemen waar je rustig van wordt en kan inslapen??

Ikzelf zit te denken aan Lorazepam, zou dit kunnen naar een nachtje doorgaan op speed??

Graag reactie :rockband:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zoe geen benzodiazepines gebruiken om e kunnen slapen, temazepam is de enige die je zou kunnen overwegen maar maak er geen gewoonte van ivm tolerantie en verslaving
gewoon 1 eitje van 20 mg droppe dan slaap je wel,
wat beter is is mischien melatonine, of een glas warme melk :rock:

of je gaat jezelf trainen op het volledig controleren van je lichaam zodat je jezelf altijd zo rustig kan maken dat je altijd kanslapen :wave:
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#3
slaap medicatie na speed zou ik niet weten, maar ik weet wel dat anti-psychotica, in mijn geval: zyprexa, 5mg, wel werkt om te kunnen slapen en wat rustig te worden en wat minder para. 5 mg is een hele lage dosis, dus kan het niet veel kwaad, zyprexa nemen zonder speed is ook wel leuk... als je ook van down houdt, ik neem het elke dag i.v.m. mijn ziektebeeld (schizo)lekker voor het slapen gaan.

je zou dit dan eens kunnen proberen, als je dat wilt, alleen is het wel moeilijk om aan te komen, je krijgt alleen op recept.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diazepam werkte vroeger altijd .. wel ietwat hoger gedoseerd dan normaal
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het geeft ook 2,5mg zyprexa, maar ik zou eerder voor een inslaper gaan dan voor een antipsychotica.

inslapers zijn bijvoorbeeld temazepam en zopiclon.

lorazepam (temesta), diazepam en oxazepam zijn kalmerende tabletten, maar ook hier zit een verslavingsgevaar bij (waar niet tegenwoordig).

Ik zou gaan voor de lorazepam 1mg/2,5mg (mits je geen tolerantie hebt) of oxazepam 10mg.
Diazepam 10mg heeft daarnaast nog een voordeel, spierverslappend.. Het is maar wat je zoekt.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren maar geaccepteerd dat ik gewoon niet kon slapen en er nog een leuke dag van gemaakt. om vanacht lekker door te slapen 1 mg lorazepam genomen. Vanochtend om 11 uur pas wakker en helemaal bij getankt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."