Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou t ook gewoon aan m vragen proeven kan ook net als wat mac zei en als je dat allemaal niet durft ga naar een smartshop koop een ez thuistester een druppeltje erop en aan de kleur kan je zien wat t is....."
"wel handig alleen er komt zo weinig uit , en er blijft zoveel achter in de bullet."
"als ik goeie pillen heb geslikt en ik vind de werking iets te heftig neem ik er wat speed bij , t dempt bij mij de werking van xtc. op alleen xtc wordt ik waus , zweverig ,dromerig , neem ik dan wat speed is die werking bijna weg ben je ineens scherp en alert....... eigenlijk zonde van je pil........"
"misschien te weinig gegeten??? of een beetje grieperig ofzo??? dan reageert je lichaam ook anders op drugs"
"hoort erbij, op t laatst hoor je vanalles , mensen praten, sirenes, en als ik wil rusten wordt ik vaak gek omdat ik mezelf steeds hoor ademen en als je daar 1 x naar luistert kun je er niet meer mee ophouden. of je hoort diegene naast je steeds ademhalen."
"yep, inderdaad ,mooier wordt je in ieder geval niet op"
"tjong....... ik heb een kameraad die is zo maf die verkuimelt zn pillen en snuift ze op ........maf...."
"hmm pillen kauwen...... ben nog iets te jong voor een kunstgebit..."
"pep is vrij lang houdbaar. als t niet nat word je kan t wel maanden bewaren alleen de werking zal iets minder worden"
"als ik t door t drinken doe moet ik altijd kokhalsen,snuiven soms maar daarna is t ook over, dan ben je weer gewend aan die smaak en geur.t helpt soms als je iets in je mond doet met een andere smaak."