Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdwangbewegingen?

dwangbewegingen?

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep, inderdaad ,mooier wordt je in ieder geval niet op
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heeft iemand die regelmatig speed gebruik ook de negatieve dwangmatige tikjes er aan over gehouden,,,? bij mij.. neus op hale... rare bekke treke en m ogen doen alsof ze strak staan:confused:... kaken voor de lol bewegen...


dit zijn de bekende dwangmatige bewegingen of niet? of is dit iets wat ik mezelf heb aangeleerd? net zoals aan shaggie roke lama zegge??

ltrs!!! :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jawel, dat is volkomen normaal als je erop zit, maar ik denk dat gabber bedoelt of je ook nog tiks hebt als je clean bent.
Het antwoord hierop: JA, het is algemeen bekend dat je door je speedgebruik bepaalde tiks onwikkeld waar je waarschijnlijk ook niet zo makkelijk meer vanaf komt.

Dat je je bezig moet houden als je stijf staat is logisch, je hebt energie en je moet toch de tijd dat iedereen zo'n beetje slaapt toch door zien te komen.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel die ik ken incl. mezelf hebben last van dwangmatige handelingen
zelf maak ik veel ongecontroleerde kaakbewegingen en soms van die
spastische spiertrekkingen. maar dit is niet t resultaat van een enkele x
speed gebruiken hoor als je hier last van hebt en blijft houden gebruik je ook wel al wat langer speed hoor. zelf gebruik ik al 6/7 jaar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik zit er nou ook 5 jaar aan en heb er ook echt wel last van. Wat waarschijnlijk wel één van de bekendste tiks is is het snel op en neer gaan van je been terwijl je eigenlijk niks aan het doen bent, meestal zijn het de omstanders die hier het meeste last van hebben. zoals ik weet uit ervaring :P
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
yep wat mac zegt klopt.........vaak heb je t zelf niet eens in de gaten
en er dus ook geen last van............dat komt de volgende dag wel
als je je wang of lip kapotgekauwd hebt ......of weer heerlijk pukkels hebt
lopen knijpen........ :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat pukkels (lees freakbulten) knijpen is ook niet zo vreemd. Doordat je veel vocht verliest wordt je huid extra strak. Normaal zit er nog een laagje vocht tussen je huid en de rest van je lijf. Als dat laagje vocht er niet zit steken die pukkels nog net wat verder uit dan normaal. Ook zijn ze daardoor beter uitknijpbaar, maar toch kun je je het beste aanwennen om er gewoon van af te blijven, want ze worden anders toch een portie lelijk. Freakbulten zijn :smilingimp:
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat je meemaakt is perfect normaal...speedgebruikers hebben vaak last van dwangmatige handelingen (het steeds herhalen van dezelfde handeling, zoals een radio uit elkaar halen en hem weer ineensteken...en dit de hele nacht door, maar ook knarsetanden, bewegen met je hoofd, enz.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."