Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdosis?

dosis?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SupermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol proef konijn slik ook altijd 2 a 3 tegenlijk alleen als het vreemde pillen zijn niet vind het wel relax als het ineens zo enorm aan klapt :)
A
AnoniemusoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel drugs.. zoals XTC.. en speed hebben de eigenschap dat j steeds meer nodig hebt voor zelfde efect...maah t 1e keer efect krijg je de keren daarna steeds minder??


zie mensen die xtc ineens 3 slikke.. maar dit is denk ik volkomen zinloos of niet?? bij hogere dosissen is de kans op schade in je hersenen alleen maar erger?? of heb ik dit fout

thx!!
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet wel dat toen ik nog veel xtc gebruikte , ik op een gegeven moment ook direct met 2 of 3 begon , gewoon omdat je t anders niet meer voelde omdat je lichaam eraan went.
Maar elke x als we nieuw soort kregen nam ik eerst 1 dan wist ik hoe sterk ie was en of ik er meer van kon nemen of niet.
gebruik nu nog af en toe xtc maar begin dan gewoon met 1 en dat werkt dan ook goed,gewoon omdat mn lichaam t niet meer zo gewend is.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
haha dat herken ik, ik ben ook vaak tester geweest voor mijn vrienden of dealers. Als ik er dan 1 of 2 had gehad kon ik zeggen waar iemand het beste mee kon gaan beginnen en hoe sterk ze zijn, maar tegenwoordig doe ik dat echt niet meer. Als ik nu nog zoveel slik als toen blijf ik dood volgens mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."