#1
Onlangs hoorde ik van een vriend van me dat hij de Speed niet snuift maar ongeveer een lijntje in een glas water doet,goed roert en dan opdrinkt.
Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten.
Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten.
