Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrinken

Drinken

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TaRiELid
01-01-2024, 00:00
#1
Onlangs hoorde ik van een vriend van me dat hij de Speed niet snuift maar ongeveer een lijntje in een glas water doet,goed roert en dan opdrinkt.

Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Orale inname van amfetamine geeft een sterker effect..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en duurt langer
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
werkt net zo goed, alleen je moet tegen de smaak kunnen
ik moet ervan kokhalzen als ik t drink, en neem er dan vaak
wat zoets te drinken achteraan zodat de smaak weg is...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, ik kan ook niet tegen de smaak van de pep. BAH. Net zoiets als die meteen doorvalt brrrr :kots:
l
limb_legLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind de smaak niet zo erg. heb persoonlijk liever snuiven maar dat is dan slecht voor je neus. maarja speed is sowieso al slecht voor alles :wink:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe, had deze topic nog niet gezien, maar speed oraal innemen lijkt me totaal niks! Alleen de gedachte al...
S
SupermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind snuiven ook het fijnste maar slikken lukt me ook wel in preciepe
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja slikken in een bommetje mss.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
nog een goeie tip voor de bommetjesslikkers onder ons::::
gebruik ipv vloeitjes capsules ,dan weet je zeker dat ie niet blijft hangen of halverwege opengaat.als je niet weet hoe je eraan komt:
Ik koop zelf altijd vitamine c bij de lidl (oh reclame) weg van EuRho
dat zijn vCkorrels in een capsule die haal je zo van elkaar af en huphup de vC eruit peppies erin kappie erweerop en doorslikken maar......
Ideaal........
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
en bomvol duwen dan hè :wink:
s
scrappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
en bomvol duwen dan hè :wink:
Klik om te vergroten...

zou ik toch voorzichtig mee blijven, een grote capsule kan een gram bevatten. je kan beter beter in dosis' verdelen (minder dan je standaard lijntje). Omdat het toch snel begint te werken kan je dan tenminste doseren ipv te merken dat je capsules wel errgg goed zijn
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#13
limb_leg zei:
Vind de smaak niet zo erg. heb persoonlijk liever snuiven maar dat is dan slecht voor je neus. maarja speed is sowieso al slecht voor alles :wink:
Klik om te vergroten...

Als je niet al te vaak gebruikt valt de schade voor je neus wel mee hoor. Klotige is dat speed versneden is met een hoop troep.

Om de kans op allerlei infecties te beperken is het slim om je neus te spoelen na het snuiven zodat alle kleine deeltjes weg zijn. Dit doe je door gewoon bij de kraan wat water in je neus te laten lopen.
s
scrappyLid
01-01-2024, 00:00
#14
je kan ook bij de apotheek (mss ook bij de drogist) sterimar of iets dergelijk halen. is eigenlijk gewoon zout/zeewater in een spuitbus. Voor de doe-het-zelver/spaarzame mens: een leeg flesje neusspray terug vullen met water en een kleintje zout, als het z'on pompje is tenminste[/quote]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."