Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb hier nu ook een paar busjes.....jammer dat topic starter geen verslag geplaatst heeft"
"Morgenavond zijn we weer eens van plan om van het padje af te gaan .... Nu is onze vraag kun je de combo xtc....ghb....xtc....ghb doen?....we zaten te denken steeds halve X pil(90mg) en 3 ml G al veel gelezen hier maar konden het niet echt vinden,alleen G na X verder niets"
"hoi hoi, krijg tijdelijk elke dag een prik Fragmin 2.500 om trombose te voorkomen(is eigenlijk soort bloedverdunner) na een operatie. Is het mogelijk om gewoon een keer X te gebruiken of iemend hier ervaring mee BVD"
"Bedankt voor info......maar zijn er ook mensen die er wel ervaring mee hebben?"
"Oke,bedankt voor info........we stellen het nog ff 2 weekjes uit"
"Dat moet de sterkewitgelemetvlokken pil zijn.....kan niet anders"
"waarschijnlijk heeft ze dat idee al voor inname.........an na inname als er over gepraat is dmv xtc makkelijk beinvloedbaar en vind ze het niet erg meer.........maar lekker en geil"
"Re: proton zei: heerlijk heh? Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn Klik om te vergroten... als je nog 1 blauwe heb liggen mag je die meenemen....S vond ze zo heerlijk"
"Re: 35+ vrouwen ps wij zijn ook net in de 40 en 36 en hebben het snoepen sinds half jaar ontdekt..........heerlijk en gelukkig kennen we het nu pas en kunnen er ook goed mee omgaan(verantwoordelijkheden qua werk en kid) Hebben dus ook via DF veel informatie gevonden die ons veel heil heeft hebracht maar misschien wel meer onheil heeft bespaart"
"Eerst invriezen en dan als ijsklontje(kontje) inbrengen misschien een optie?"