Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem ik de helft?

Hoe neem ik de helft?

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je het door drinken heen doet, zou ik daar wel 1 slok van maken. Anders zit je extra lang met die gore smaak. Een bommetje of gelijk in je mond en dan wegspoelen is het best denk ik.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoii
ik heb een erg sterk pilletje hij is ook heel erg klein
nu wil ik eerst de helft nemen
maar hoe krijg ik dat voor elkaar?
met een mes doormidden hakken lijkt me niks dan vliegt alles in het rond.
en de helft eraf bijten zal ook moeilijk gaan omdat ie zo klein is,dan zal ik snel teveel nemen.
iemand tips?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon met je nagels breken..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Fijnstampen
2. Poeder in 2 gelijke bergjes verdelen
3. 1 bergje nemen
4. ????
5. PROFIT! :rock:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
of neem gewoon een hele....

beter goed vaag als half vaag :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: maar lieverd het word m'n eerste keer
hij is getest op 180 mg mdma
en ik ben heel klein en dun en gevoellig
ziekelijk toch?
en ik wil niet dood.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
of neem gewoon een hele....

beter goed vaag dan half vaag :grin:
Klik om te vergroten...
Of dit natuurlijk :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedankt voor jullie goede en snelle reacties
zo had ik het nog niet bedacht:wink:
thanks.
:beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
dood ga je heus niet zomaar...

en 180mg lijkt me een beetje overdreven, heb je ze zelf laten testen of zegt je dealer dat
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
dood ga je heus niet zomaar...

en 180mg lijkt me een beetje overdreven, heb je ze zelf laten testen of zegt je dealer dat
Klik om te vergroten...

zelf laten testen ik ben heel lang opzoek geweest omdat ik mijn eerste ervaring niet wil laten verpesten door een kt pil.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
180 is wel veel, maar niet dodelijk. Ik zou wel iets meer dan de helft nemen, 90 is niet bepaald je van het.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
180 is wel veel, maar niet dodelijk. Ik zou wel iets meer dan de helft nemen, 90 is niet bepaald je van het.
Klik om te vergroten...

oke bedankt. maar hoe moet ie dan doormidden
hij is heel klein en hard.
met nagels gaat niet lukken
moet ik hem dan fijnstampen en dan de helft in zo'n capsule doen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
oke bedankt. maar hoe moet ie dan doormidden
hij is heel klein en hard.
met nagels gaat niet lukken
moet ik hem dan fijnstampen en dan de helft in zo'n capsule doen?
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld. Of in een vloeitje, of gewoon in je mond en snel wegspoelen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat kunnen wij toch niet zeggn
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pil in zakje
Hard voorwerp op pil slaan
ietsjes meer dan de helft (10/1:sunglasses: van poeder in water gooien
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen

optioneel:
1,5 uur later, de helft van wat je over hebt in water doen
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen

nog optioneler:
nog eens 1,5 uur later, laatste wat je over hebt in water doen
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Als je het door drinken heen doet, zou ik daar wel 1 slok van maken. Anders zit je extra lang met die gore smaak. Een bommetje of gelijk in je mond en dan wegspoelen is het best denk ik.
Klik om te vergroten...

dat is slim inderdaad.
komt ie dan ineenkeer aan of komt ie langzaam op zeg maar.. ?
:rockband:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
dat is slim inderdaad.
komt ie dan ineenkeer aan of komt ie langzaam op zeg maar.. ?
:rockband:
Klik om te vergroten...
Dat maakt allemaal niet zo gek veel uit volgens mij. Wegspoelen met iets warms, thee ofzo, zorgt ervoor dat het wat sneller opkomt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
of neem gewoon een hele....

beter goed vaag als half vaag :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal er ook nog een beetje uitleg bij geven over het optionele gedeelte. Misschien vat je dat op als "bijnemen als het niet genoeg doet". Dat is niet wat ik bedoelde. Het is om de duur van het effect te verlengen. En om dat duidelijk te maken heb ik mijn copy paste skills ook nog eens op paint losgelaten voor een leuk plaatje :)

Als je een paar uur voor inname niets eet zal het binnen een half uur werken (en toch nooit bijnemen "omdat het niets doet" binnen een uur ofzo, en als je wel gegeten hebt 2 uur, dan kun je pas zeggen dat het niets doet, bij gebruik van capsules nog langer)
Na een uur space je waarschijnlijk behoorlijk, en als het goed gaat dan lijkt het onnodig om bij te nemen (tenzij je iemand bent die denkt dat het niet hard genoeg kan gaan).

Wat je bij neemt is echter maar 1/3 van de begin dosis, en het duurt ook weer een tijdje voor dat begint op te komen. De bedoeling is dus dat je op je piek wat bijneemt waarmee je eigenlijk de afname van de eerste dosis opvangt, en dat kun je zo nog een tweede keer doen ook. zie plaatje voor het effect van de dosissen afzonderlijk en opgeteld. Dit is natuurlijk maar een ruwe weergave, en die anderhalf uur kan wat varieren, maar het idee is dus dat je bijneemt als je nog op de piek zit ipv wacht tot het bijna is uitgewerkt.

W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
wauw dit is echt een vreselijk goede tip
bedankt
i love it.
:hearteyes: :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
En? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ie bij je gevallen is! De eerste keer is meestal :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: !!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."