Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ging je naar RENG DENG DENG???"
"hahaha, wiet + alcohol is top"
"Ik ben van mening dat eens goed doorzakken op de alcohol, of een drankje na je werk niet gevaarlijk is en ook gewoon moet kunnen. Laatst hadden we op het werk een discussie over de legaliteit van alcohol. Er waren clienten en collega's bij die het liefste zien dat alcohol niet meer in de supermarkt te koop is. Ik vond en vind dat bullshit Klik om te vergroten... Ik vind een drankje na het werk ook lekker. Maar roesmiddelen horen eigenlijk gewoon een beetje bij het leven, als je alcohol uit de supermarkt haalt dan komt er precies hetzelfde als amerika had in de jaren 20' van de 20ste eeuw. Het 18de amendement heeft alleen maar een slecht effect gehad op de economie, daardoor is de georganiseerde misdaad ontstaan en dan word alcohol de nieuwe cocaine, qua misdaad."
"Alcohol drink ik alleen voor de gezelligheid. het is geestvernauwend, alles word een stuk simpeler. Listen to the wise words of Theo Maassen [youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fwxPpwlIWto&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fwxPpwlIWto&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube] Hier is trouwens de link naar het hele filmpje van 24 uur met... Theo Maassen. Een zeer interessante man die ook drugs heeft gedaan/doet en daar zijn verhaal vertelt dat hij oa xtc en paddo's met zijn vader heeft gebruikt (ik wou dat ik zo'n pa had) http://player.omroep.nl/?aflID=8637031"
"Halve liters in t cafe, afgelope zaterdag"
"flesje amstel"
"Heinies, halve liter blik"
"bakkie troost met een sigaretje!"
"Nicotine en Cafeïne"
"Als ik wat heb gedronken, dan krijg ik overal zin in"